ביום שבת האחרון הגיע גבר בן 41 לבית הוריו בשכונת נווה ארזים בחולון. מה התרחש שם בדיוק, כנראה שלעולם לא נדע, אך התוצאה, לפי פרוטוקול הדיונים בבית המשפט, הייתה ניסיון תקיפת בן זוגה המבוגר של האם, עם הקביים שלו עצמו.
2 צפייה בגלריה
תקיפה באמצע הלילה
תקיפה באמצע הלילה
הגיע לבית הוריו, ושם החלה האלימות
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
מחקירה ראשונית שביצעו שוטרי תחנת חולון עולה כי האיש תקף את אביו החורג, "ניסה להוציא לו את העין", ואף ניסה לחנוק אותו למוות, כפי שהגדיר זאת קורבן התקיפה, שאף היה זה שהזעיק למקום את המשטרה.

קראו גם:

כאשר הגיעו השוטרים הם מצאו אותו עם חבלה בראשו ושריטה מתחת לעין. בתחילה, בת זוגו, סירבה לתת עדות על מנת שלא "לקחת צד" בעניין. לטענת המשטרה, הבן שנמצא בשטח טען שהגבר, בן זוגה של אמו, היה שתוי, השתולל בדירה והוא היה זה שתקף אותו ראשון. למרות טענה זו הוא נעצר והובא להארכת מעצר בבית המשפט.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
הבן נעצר
(צילום: shutterstock)

שם טען מטעמו, הפרקליט הציבורי שמונה להגן עליו כי, "ניכר כי החשוד התלונן בעבר, כי בן זוגה של אימו כבר היה שתוי". המשטרה ביקשה להאריך מעצרו. השופטת אישרה את הבקשה, והסבירה כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד בגין העבירות. בנוסף, טענה כי, "נוכח מסוכנות החשוד והחשש לשיבוש הליכי חקירה, לא ניתן להורות על חלופת מעצר".
השבוע יובא האיש להארכת מעצר נוספת ושם יוחלט אם להגיש נגדו כתב אישום או שישוחרר לביתו.