אחרי שהתריע כי מד המים שמוצב בשטח החניה הפרטית שלו מסוכן, אביו של מיכאל כץ מחולון, שביקש להיכנס לרכב של בנו שחנה בחניה, מעד ונחבל בפניו.
1 צפייה בגלריה
"נפצע בגללם". החבלות בפניו של אביו של כץ
"נפצע בגללם". החבלות בפניו של אביו של כץ
"נפצע בגללם". החבלות בפניו של אביו של כץ
(צילום פרטי)
לפני כחודשיים פורסם ב"ידיעות חולון‑בת ים" סיפורו של כץ, תושב העיר המתגורר ברחוב אילת, שנאלץ להתמודד עם מד מים שמותקן בחניה הפרטית שלו.
כץ התריע בפני "מי שקמה" כי הדבר עלול לגרום לאסון, כיוון שהחניה מוקפת בגדר על מנת לשמור על מד המים, ועל כן הוא ואביו הקשיש מתקשים להיכנס לרכב ולצאת ממנו.
"מדובר בשטח פרטי של בן אדם, והם פשוט תקעו לי שם ברז. איך משתלטים ככה על שטח של בן אדם? יש לי אבא נכה ואין לי שום דרך להכניס ולהוציא אותו מהרכב בצורה בטיחותית בגלל הגדר".
במי שיקמה טענו כי מדובר בצנרת מים הנמצאת במקומה מיום הקמת הבניין, וכי התאגיד הציע לא פעם לכץ להגיע למשרדם, למחלקת ההנדסה, בכדי לבחון את האפשרות להעתיק את צנרת מד המים הפרטית של הבניין בתשלום, בהתאם לתעריפים שקבעה רשות המים להעתקת מד מים ראשי, אך הם נענו בשלילה על ידו.
"אבא שלי נפצע בגללם", טוען כץ. "אף אחד לא הזמין אותי ולא הסביר שום דבר. הם רק דורשים כסף ולא עושים את עבודתם. כל מה שהם טוענים זה שקר מוחלט. מד המים שלהם מותקן בניגוד לחוק בשטח הפרטי שלי ובצורה לא תקנית, ובמקום לטפל בבעיה ולמנוע נזקים הם נותנים תירוצים".
קראו גם:
במי שיקמה טענו בתגובה שכיוון שמדובר בשטח פרטי, הם אינם חוזרים בהם מעמדתם כי הפתרון היחיד הוא להגיע למשרדי התאגיד למחלקת ההנדסה, בכדי לבחון את האפשרות להעתיק בתשלום את צנרת מד המים הפרטית של הבניין.