הורים לילדים הלומדים במתחם הגנים ברחוב נעמי שמר בחולון טוענים כי ילדי הצהרון יוצאים לבדם למרפסת הגן הפתוחה שבקומה השנייה, משליכים ממנה חפצים ומסכנים את עצמם ואת עוברי האורח. "צעקנו להם מלמטה להפסיק ולהיכנס לגן אבל הם התעלמו. אחת האמהות חטפה צלחת בראש", אומר אחד ההורים. לטענת ההורים, הם הבחינו בילדים מהגן עומדים במסדרון הגן הפתוח שנמצא בקומה העליונה. הילדים היו לבדם, השליכו משחקים וסיכנו את עצמם ואת עוברי האורח.
"באתי לקחת את הילד שלי מהגן שבקומה התחתונה ופשוט נחרדתי", סיפרה אחת האמהות. "עמדו שם ילדים בגילאי גן חובה ממש לבדם ופשוט זרקו משחקים. עמדה לידי אמא שניסתה לשכנע אותם להיכנס פנימה, אבל היא חטפה צלחת פלסטיק בראש וכל הרצפה למטה הייתה מלאה במשחקים. התחלתי לצעוק לצוות שם, אבל אף אחד לא ענה. גם השומר נזף בילדים, אבל הם המשיכו. זה היה מפחיד, כי הילדים יכלו בקלות לטפס על הגדר שמלאה בשלבים וחלילה ליפול למטה".
1 צפייה בגלריה
"מפחיד". ילדי הצהרון במרפסת
"מפחיד". ילדי הצהרון במרפסת
"מפחיד". ילדי הצהרון במרפסת
(צילום פרטי)
קראו גם:
לטענת האם, רק לאחר דקות ארוכות יצאה סייעת לברר את העניין. "רק כשנכנסתי לגן שלי וביקשתי מהסייעת שלנו עזרה, הסייעת למעלה יצאה החוצה ואמרה לי לא לדאוג כי היא איתם. זה כמובן לא נכון, כי כולנו היינו שם כמעט עשר דקות ואם היא ראתה ילדים לבד במקום כזה משליכים משחקים במשך עשר דקות ולא עשתה דבר, זה אפילו עוד יותר מדאיג. פנינו לאחראית הצהרונים במתחם ואני מקווה שהנושא יטופל. חשוב לציין שבגן יש גננת וצוות מדהימים. אני מכירה אותן. מה שהתרחש היה בשעות הצהרון, ומאוד חבל שלא מקפידים יותר במצבים כאלה".
מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "מדובר במקרה שאירע לפני זמן רב. בזמנו היו מספר מורכבויות בצהרון, ומאז עשינו שינויים הן בהרכב הצוות והן בהרכב הילדים בקבוצה ומזה זמן רב הצהרון מתנהל כסדרו".
כל העדכונים - חדשות חולון