חניכי ומדריכי שבט "עתיד" של הצופים אובדי עצות לאחר שהמבנה המשרת אותם, הממוקם ברחוב העלייה השנייה בשכונת נווה רמז בחולון, נפרץ פעם אחר פעם.
2 צפייה בגלריה
"מורחים אותנו". הנזק בקן הצופים
"מורחים אותנו". הנזק בקן הצופים
"מורחים אותנו". הנזק בקן הצופים
( צילום פרטי)
באחד המקרים נגנבו אלפי שקלים ובכל פעם מושחת רכוש רב ומתבצעת חבלה בדלתות ואמצעי הנעילה. פעילי השבט הנואשים ביקשו כבר מספר פעמים את עזרת העירייה, אך לטענתם לא קיבלו סיוע.
"אנחנו במבנה הזה 20 שנה ומצבו נורא", מספרת שיר רג'ואן, (17) רכזת צעירה בשבט. "זה מקלט בגודל חדר וחצי עם שלושה תאי שירותים. מאוד קשה לקיים בו פעולות. אנחנו שבט של 600 ילדים, לכן פתחנו עוד מוקדי פעילות בבית הספר בן צבי ובגינה ליד, שהיום עוברת שיפוץ.
"כל פעם שפורצים למבנה, העירייה מתקינה מנעול, אבל פשוט פורצים אותו בקלות. בהתחלה זה קרה בגלל שהמבנה משמש כמקלט ציבורי, ובימים של אזעקות הוא היה פתוח, אבל עכשיו פשוט שברו את המנעול, פרצו ללוקרים אישיים וגנבו כסף שמדריכים שמרו לפעילויות. כל פעם שפונים לעירייה אומרים לנו לשלוח מייל, אבל זה לא עוזר. גם תלמידים שפוגשים אנשים מהעירייה מנסים לעזור, אבל כלום לא משתפר ולצערי מורחים אותנו כבר הרבה זמן".

2 צפייה בגלריה
שער נעול
שער נעול
בכל פעם מתקינים מנעול. אבל שוב ושוב הוא נפרץ
(צילום המחשה: אבי מועלם)

קראו גם:

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בימים אלה אישרה הנהלת העיר תכנון מעודכן למגרש בקריית אילון (ליד בית ספר קוגל), שעליו יוקמו מספר מבני ציבור ובהם גם שבט הצופים. ראש העיר הנחה את מינהל ההנדסה ואת החברה הכלכלית, שבשלב הראשון ייבנו במקביל שבט הצופים ובית ספר, והם הונחו להתקדם לתכנון מפורט. יצוין, כי לאור הגידול בצורכי העיר והשכונה במוסדות ציבור, החליטה העירייה להקדיש את כל החלקה להקמת מבני ציבור שעליה ייבנו בית ספר, שבט הצופים ועוד".