את "החברים של שרון" אין צורך להציג. את היוזמה החל המורה שרון סייג שמפעיל מזה שנים מיזם התנדבותי, בו לוקחים חלק רבים מתלמידיו המסייעים לזולת. לאחרונה המפעל הפך לעמותה, ובשבוע האחרון - יחד עם כל המתנדבים, חברי העמותה הצליחו לשמח 60 תלמידים ממשפחות נזקקות מחולון ומבת ים, עם תיקים מלאים בכל הציוד הנדרש עבורם לתחילת שנת הלימודים.
2 צפייה בגלריה
מבצע איסוף התיקים
מבצע איסוף התיקים
מבצע איסוף התיקים
(צילום: פרטי)
סייג (54) משמש כמורה בחולון כבר 26 שנה, 22 מתוכן כמורה להיסטוריה בתיכון נבון, אך כל תלמידיו יודעים שלהיות תלמיד של סייג זה לא רק ללמוד היסטוריה, אלא הרבה מעבר. סייג הקים את קבוצת החברים של שרון, ונוהג לגייס את תלמידיו לפעילות התנדבותית ותרומה לנזקקים, ורבים מהתורמים הקבועים לפעילותו הם דווקא בוגרים שלו שממשיכים לסייע לו בפעילות הענפה. לאחרונה אחד מהם הצטרף אליו בהפיכת המיזם לעמותה רשמית.

קראו גם:

"את העמותה הקמתי עם בוגר שלי בשם עידו הוכלר", מספר השבוע סייג. "היעד שלנו הוא לגייס את הקהילה בחולון ולעזור לחיילים בודדים, בתי אבות, משפחות נזקקות וכל מי שצריך עזרה. אין לי ספק שעוד מורים ובוגרים יצטרפו אלינו. כיף לראות בוגרים שלי שעוסקים בעריכת דין ובכל מיני מקצועות באים ועוזרים, אוספים תרומות, מעבירים ציוד ומבקרים קשישים. הקמת העמותה זה חלום ישן שלי. את אירוע ההשקה נערוך במתנ"ס לזרוס בשכונת ג'סי כהן וכבר שם נאסוף תרומות ונערוך התרמה כשהכל מוקדש לסיוע לנזקקים".

2 צפייה בגלריה
איסוף תרומות לראש השנה
איסוף תרומות לראש השנה
איסוף תרומות לראש השנה
(צילום מסך)

עתה, מרכז הנוער חממה, תנועת קצ"ב בשיתוף עם "עמותת החברים של שרון עושים בום בלב" מזמינים אתכם לקחת חלק באריזת מוצרי מזון לראש השנה.
ביום ראשון, ה-10 בספטמבר, 2023, בשעה 17:00 במרכז הנוער "חממה" (ניסנבאום 68, בת ים), מבקשים מהציבור הרחב בבת ים ובחולון להביא מוצרים כמו: חטיפים, סוכר, אורז, קמח, יין, טונה, פסטה, תה, קפה, שימורים, שמן, שתייה קלה, רסק עגבניות ועוגות או עוגיות. תגיעו.