קבוצת המתנדבים "החברים של שרון", שהקים המורה להיסטוריה החולוני שרון סייג, ומסייעת לנזקקים, הופכת רשמית לעמותה. "זה הדבר הכי טבעי", אומר השבוע סייג. "מחמם את הלב לראות תלמידים שלי משקיעים בקהילה".
2 צפייה בגלריה
"לגייס את הקהילה בחולון". מימין: הוכלר, סייג ודביר
"לגייס את הקהילה בחולון". מימין: הוכלר, סייג ודביר
"לגייס את הקהילה בחולון". מימין: הוכלר, סייג ודביר
(צילום: פרטי)
סייג (53) משמש כמורה בחולון כבר 25 שנה, 21 מתוכן כמורה להיסטוריה בתיכון נבון, אך כל תלמידיו יודעים שלהיות תלמיד של סייג זה לא רק ללמוד היסטוריה, אלא הרבה מעבר.
סייג הקים את קבוצת החברים של שרון, ונוהג לגייס את תלמידיו לפעילות התנדבותית ותרומה לנזקקים, ורבים מהתורמים הקבועים לפעילותו הם דווקא בוגרים שלו שממשיכים לסייע לו בפעילות הענפה. לאחרונה אחד מהם הצטרף אליו בהפיכת המיזם לעמותה רשמית. "את העמותה אני מקים עם בוגר שלי בשם עידו הוכלר", מספר השבוע סייג.
"היום הוא בן 27, והוא למד אצלי עוד לפני שהקמתי את החברים של שרון, אבל תמיד עסקנו בהתנדבות יחד. פעם סיפרתי לו על משפחה נזקקת, אז הוא בישל לה ארוחה, ובפעם אחרת אסף סלי מזון. כשבגר, התחיל לעסוק בעצמו בהתנדבות והרגשנו שזה טבעי שנאחד כוחות. אלינו הצטרף גם בוגר קריית שרת, יעקב דביר. לעמותה נקרא 'החברים של שרון עושים בום בלב', וכבר עשרות בוגרים שלי הודיעו שיצטרפו לפעילות שלה".
בימי הקורונה סייג ותלמידיו גייסו מאות סלי מזון, ציוד לבית ספר ועזרה לקשישים, אך מבחינתו תמיד יש עוד עבודה לבצע.

2 צפייה בגלריה
קשישים
קשישים
העמותה מסייעת גם לקשישים בחולון
(צילום המחשה: shutterstock)

"היעד שלנו הוא לגייס את הקהילה בחולון ולעזור לחיילים בודדים, בתי אבות, משפחות נזקקות וכל מי שצריך עזרה. אין לי ספק שעוד מורים ובוגרים יצטרפו אלינו. כיף לראות בוגרים שלי שעוסקים בעריכת דין ובכל מיני מקצועות באים ועוזרים, אוספים תרומות, מעבירים ציוד ומבקרים קשישים. הקמת העמותה זה חלום ישן שלי. את אירוע ההשקה נערוך במתנ"ס לזרוס בשכונת ג'סי כהן וכבר שם נאסוף תרומות ונערוך התרמה כשהכל מוקדש לסיוע לנזקקים".
השקת העמותה תתקיים היום (ה-20 בדצמבר) החל מהשעה 20:00 במתנ"ס לזרוס. במקום ייערכו איסוף מוצרים ומכירה למטרות תרומה.