הבחירות לראשות עיריית חולון צפויות להיות סוערות. נכון לרגע זה יש בחולון ארבעה מתמודדים ומתמודדת אחת שכבר הכריזו על התמודדות לתפקיד: ניסן זכריה, מורן ישראל, ענת כינורי, יעקב מזרחי ושי קינן שינסו להביס את ראש העירייה הוותיק מוטי ששון. כעת נראה שמועמדת נוספת צפויה להצטרף לרשימה.

3 צפייה בגלריה
הבחירות מתקרבות, ורשימת המועמדים מתארכת
הבחירות מתקרבות, ורשימת המועמדים מתארכת
הבחירות מתקרבות, ורשימת המועמדים מתארכת
(צילום: אבי רוקח)

במפלגת 'ישראל ביתנו' שוקלים להריץ את חברת הכנסת יוליה מלינובסקי לראשות עיריית חולון. החלטה סופית תתקבל במהלך שבוע הבא, וזאת לאחר שורה של בדיקות וסקרים שנעשו בתקופה האחרונה.
לאחרונה, על רקע החקיקה במסגרת הרפורמה המשפטית, עוררה חברת הכנסת סערה, כשכינתה את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במילים "בוגד, רמאי ושקרן". ההתבטאות הקשה עוררה זעם בקרב ח"כ קטי שטרית מהליכוד, שישבה לצד מלינובסקי בשידור ואיימה לצאת מהאולפן. גם המראיין עופר חדד פנה למלינובסקי ואמר כי ההתבטאות אינה מקובלת.

3 צפייה בגלריה
יוליה מלינובסקי
יוליה מלינובסקי
יוליה מלינובסקי
(צילום: קובי קואנקס)

קראו גם:

במידה שמלינובסקי תחליט להתמודד, היא תהיה חברת כנסת השנייה שפרוש מהכנסת בשבועות הקרובים לטובת הזירה המוניציפלית. האלופה במילואים, חברת הכנסת אורנה ברביבאי (יש עתיד), הודיעה לפני מספר שבועות על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב.
מלינובסקי כיהנה כחברת מועצת העיר חולון מטעם סיעת ישראל ביתנו החל משנת 2004 וכיושבת ראש התנועה בעיר עד כניסתה לכנסת. בנוסף לפעילותה הפוליטית, הייתה מלינובסקי גזברית איגוד ערים לכבאות חולון-בת ים-אזור. מלינובסקי מתגוררת עם בעלה ועם שני ילדיה בחולון.