"ההתקפות רק הולכות ומתגברות", כך מזהירה השבוע חברת הכנסת, יוליה מלינובסקי מחולון לאחר שגילתה תמונה מפוברקת של סבתה "מצדיעה במועל יד" ברשת החברתית "טוויטר". מי שהעלה את הציוץ המרושע שכח פרט אחדחשוב: סבה של חברת הכנסת היה אחד הלוחמים האמיצים בנאצים.
3 צפייה בגלריה
הפוסט המטריד שעלה לטוויטר
הפוסט המטריד שעלה לטוויטר
הפוסט המטריד שעלה לטוויטר
(צילום מסך)
תושבת חולון וחברת הכנסת מטעם סיעת 'ישראל ביתנו' , יוליה מלינובסקי, המשמשת כיו"ר ועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושרותי דת יהודים, רגילה לספוג השמצות רבות, גם על רקע היותה ילידת ברית המועצות לשעבר, אך ציוץ שעלה השבוע לטוויטר הצליח להדהים אותה.

3 צפייה בגלריה
יוליה מלינובסקי
יוליה מלינובסקי
יוליה מלינובסקי
(צילום: קובי קואנקס)

מלינובסקי שיתפה בטוויטר כי היא סופגת גידופים אנטישמיים רבים, אך גולש אחד חצה קו אדום כשפרסם תמונה ערוכה שלה לצד אישה מצדיעה במועל יד, וטען כי מדובר בסבתא הנאצית. עוד כתב האיש: "אצלכם הנאצים מילה זו מילה אבל נרדוף אתכם כמו שרדפנו נאצים אחרי השואה. אותך ואת המשפחה הנאצית שלך".
המגיב כנראה לא ידע שסבה של מלינובסקי נלחם בעצמו בנאצים, ובימי מלחמת העולם הראשונה חל בברית המועצות איסור להצדיע במועל יד. יתרה מכך, מתברר שאת התמונה של "סבתא מלינובסקי" ניתן למצוא בקלות בגוגל כשמחפשים תמונות של נשים נאציות.
נציגיה של מלינובסקי דיווחו על התגובה הפוגענית, והמגיב מיהר למחוק אותה, אך מלינובסקי לא נשארה חייבת, וטענה כי מדובר במשתמש שנשלח לפגוע בה מטעם יריבים פוליטיים.
"בשנים האחרונות אני וכל מפלגת ישראל ביתנו נמצאים תחת מתקפה של מכונת הרעל שנתניהו מפעיל כנגדנו", טוענת מלינובסקי בשיחה עם "מיינט חולון".

3 צפייה בגלריה
יוליה מלינובסקי
יוליה מלינובסקי
יוליה מלינובסקי. תחת מתקפת השמצות
(צילום: קובי קואנקס)

קראו גם:

"לצערי ההתקפות רק הולכות ומתגברות במיוחד בשנה האחרונה כשהחלפנו את הגוש של ביבי בהנהגת המדינה", היא ממשיכה וטוענת כי, "הביביסטים לא בוחלים באמצעים, פעם הם ממציאים שסבתא שלי הייתה נאצית, כשסבי נלחם נגד הנאצים, פעם הם רומזים לי שיהרגו אותי ופעם הם מכנים אותי חזירה אנטישמית ועוד ביטויים שאני מעדיפה לחסוך. מי שמלבה את ההסתה בראש ובראשונה זה נתניהו ושלוחיו בכנסת. לצערי הרב, השיח הזה הפך למציאות, ואין לי ברירה אלא להתעלם מרעשי הרקע ולהמשיך בעבודה למען כלל אזרחי ישראל".