לא עמדו בעומס: צמד יצרני העוגות החולוניים שהפעילו את קונדיטוריית "דלינדה", נאלצו לסגור אותה לאחרונה בגלל קושי להפעילה.
1 צפייה בגלריה
"לא קל לסרב ללקוחות". עוגה של דלית ודניאל
"לא קל לסרב ללקוחות". עוגה של דלית ודניאל
"לא קל לסרב ללקוחות". עוגה של דלית ודניאל
(צילום פרטי)
קראו גם:
בדלינדה הודיעו על סגירת המותג האהוב שפעל במשך ארבע שנים ושבר את שוק עוגות המעוצבות, כשמכר עוגות במחיר של החל מ־100 שקלים בלבד.
בית העסק יצא להפסקה בחודש מאי, והשבוע הודיעו הבעלים, דניאל ודלית פנחס, כי העסק נסגר באופן סופי.
"זה לא היה קל", מסבירה דלית, שהיתה אחראית על עיצוב העוגות ותחום השיווק. "בהתחלה רצינו פסק זמן, אבל הבנו שזה הצעד הנכון. הגענו למצב שכבר לא עמדנו בעומס. זה לא היה ריאלי להמשיך לעבוד מהבית עם כל כך הרבה הזמנות, והיינו צריכים לקבל החלטה ‑ או לפתוח מקום מסודר או לסגור - או שהולכים על זה בכל הכוח או שפונים לכיוון אחר. דניאל בעלי הוא קונדיטור מהצבא. הוא למעשה אפה הכל, וכשהוא החליט שהוא רוצה להתמקד בתחום התיווך, הבנתי שזה הצעד הנכון לעשות".
לבני הזוג, הורים לשלושה ילדים, יש קהל לקוחות נאמן שכאמור נשבה בקסמי העסק הקטן שהציע עוגות מעוצבות אך לא גבה מחירים מופקעים, בניגוד למקובל בתחום.
"לא קל לסרב ללקוחות. הם מבקשים המלצה או עוד עוגה, אבל זה מה שנכון עבורנו. בינתיים אנחנו משאירים את הציוד. יש לנו בבית שלושה מקפיאים, מלא אביזרים ומיקסרים עד שבעה קילו, אבל אנחנו נהנה מהם עד שנהיה מסוגלים למכור הכל. דניאל החליט להתמקד בתחום התיווך, יש לו משרד בשם 'קבוצת אדיר' ושם הוא רוצה להצליח".