אסון ההילולה: הלילה (בין שבת לראשון) הובא למנוחות תושב העיר חולון, חן דורון, שנהרג באסון מירון.
דורון נמנה על מאות מתושבי חולון שהשתתפו בהילולת ל"ג בעומר על ההר. רבים מהם היו קרובים לאזור האסון, וכבר ביום שישי בבוקר עלה חשש כי חן דורון (40) שנכח במעבר הצר שקרס נהרג, זאת לאחר שלא יצר קשר עם משפחתו ועדי ראיה סיפרו כי היה קרוב למקום האסון.
1 צפייה בגלריה
חן דורון ז"ל
חן דורון ז"ל
חן דורון ז"ל
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
בבוקר יום שישי הגיעו נציגי זק"א חולון למכון לרפואה משפטית באבו כביר במטרה לסייע בזיהוי הגופה, אך למרות מאמצים רבים לא הושג זיהוי רשמי לפני כניסת השבת ועל כן רק בצאת השבת התקבלה ההודעה הרשמית והמרה.
קראו גם:
דורון היה בן קהילתו של הרב רבי חיים משכונת תל גיבורים בחולון, בני הקהילה סיפרו כי הרב הכיר אותו מקרוב ובמהלך השבת דיבר בזכותו בבית הכנסת.
במוצאי שבת נערכו מאמצים רבים לקיים את הלווייתו, המשפחה נאלצה להתמודד עם אתגרים רבים, בין היתר עקב עיכוב בשחרור הגופה ובן משפחה קרוב ששוהה בחו"ל. לבסוף נערכה הלוויה במהלך הלילה בבית העלמין גני אסתר בראשון לציון.
דורון בן 41, רווק, תושב שכונת תל גיבורים, גדל כחילוני ולמד בבית הספר היסודי עלומים ובהמשך בתיכון סירקין. שירת בצבא בחיל הקשר. לאחר חזרתו בתשובה הצטרף לקהילתו של הרב חיים רבי.
בשנתיים האחרונות החל בלימודי הוראה, באמצעות המרכז הקהילתי מקהל"ת ושימש מורה מחליף בתלמוד התורה בית יוסף בחולון. דורון הובא למנוחות בבית העלמין בראשון-לציון, שבו קבור גם דודו, שנפל במלחמת יום הכיפורים.
בין המלווים הרבים בהלווייתו, שנערכה לפנות בוקר, היה גם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, שנפרד ממנו בשם תושבי העיר. ראש העיר מוטי ששון: "לצערי, לא הכרתי את דורון, אולם סיפרו לי עליו ועל כמה היה אוהב אדם, חברותי וחייכן. האסון שחווינו כבד מנשוא ומיותר ולב כל תושבי חולון עם המשפחה האבלה. נעשה כל שביכולתנו על מנת לתמוך בה ולסייע לה בשעתה הקשה". הבוקר הוצבה בבית העירייה פינה לזכרו של דורון חן ז"ל ולזכרם של כל הנספים באסון, באי העירייה מוזמנים להתייחד עם זכרם. יהי זכרם ברוך!
לעדכונים - חדשות חולון