ועד ההורים בקציר חולון מודיע הערב (א') על סגירת בית הספר עד לקבלת תוצאות בדיקות הקורונה של התלמידים וצוות המורים "עד שלא נקבל תמונה מלאה על מספר הנדבקים לא נחדש את הלימודים".
2 צפייה בגלריה
גימנסיה קציר
גימנסיה קציר
גימנסיה קציר
(צילום: קובי קואנקס)
במהלך השבת התקבלה הודעה רשמית כי תלמיד כיתה ז' מבית ספר קציר בחולון אובחן כחולה קורונה לאחר שחש ברע בימים האחרונים. 146 תלמידים מכיתות ז' 2,5,6,ו- 7 ושישה אנשי צוות נכנסו לבידוד באופן מידי למשך 14 יום.
משעות הבוקר עברו כבר עשרות תלמידים בדיקת קורונה במתחם הדרייב אין במרפאת מכבי ברחוב גאולים וכעת הוציא ועד ההורים הודעה כי הם משביתים את בית הספר עד להודעה חדשה, וזאת על מנת לבחון את המצב.
2 צפייה בגלריה
תלמידים
תלמידים
(המחשה: shutterstock)
"אם נגלה כי יש התפרצות בבית הספר לא נחדש את הלימודים", הסביר יו"ר ועד ההורים, יוסי שושן. "כרגע אנחנו ממתינים לתוצאות אך בשלב זה אנחנו אל חוזרים ללימודים מחר וממשיכים בבדיקות על מנת לקבל תמונת מצב ברורה".
יעל דקל קידר מנהלת מרחב חולון ב'מכבי שירותי בריאות', אומרת הערב בעקבות הבדיקות: "החל מהשעה 17:00 ועד לשעה זו אנו מבצעים בדיקות קורונה לתלמידי בית ספר קציר והמורים. עד כה הגיעו להיבדק בדרייב אין במרכז הרפואי נאות שושנים שברחוב גאולים כ-150 נבדקים. נמשיך ונהייה כאן גם מחר בשתי משמרות בין השעות 7:30-10:00 ו- 17:00-19:30 על מנת לתת מענה לכל חברי מכבי בעיר.
"אני רוצה לציין לטובה את ההתארגנות המהירה של צוותי מכבי בחולון שהתגייסו למשימה החשובה הזו במהירות, מסירות ובמקצועיות וכן את התנהגותם של הנבדקים שהגיעו ושמרו על כללי המיגון ואמצעי הזהירות הנדרשים".