שנת הלימודים תשפ"ב צפויה להיפתח בשבוע הבא במוסדות החינוך בחולון ו- 37,788 תלמידות ותלמידים יחלו את השנה במסגרות החינוך הפורמלי. 2,648 ילדים מסך התלמידים יחלו ללמוד בכיתה א'. בעיר יפעלו השנה 300 גני ילדים עירוניים, 34 בתי ספר יסודיים, 16 בתי ספר על-יסודיים ו- 7 בתי ספר לחינוך מיוחד.
בעירייה מספרים כי במהלך הקיץ הושקעו למעלה מ-6 מיליון שקל בשיפוצי מוסדות החינוך. במסגרת זו בוצעו עבודות בטיחות, צביעה, החלפת חול, עבודות תשתית, הצללות ומדשאות, תקרות אקוסטיות ותאורת לד, הותקנה כמות גדולה של מזגנים, חודשו מגרשי ספורט ובוצעו עבודות הנגשה ושיפוצי עומק.
בשבוע שעבר החל אגף התשתיות בחידוש הצבע של מעברי החציה אשר בסמוך למוסדות החינוך שבהם עומדים "משמרות זה"ב". כמו כן, חודש הצבע במתחמי "הורד וסע" לקראת שנת הלימודים.
3 צפייה בגלריה
עמדת "נשק וסע" שנצבעה מחדש ליד בית ספר בחולון
עמדת "נשק וסע" שנצבעה מחדש ליד בית ספר בחולון
עמדת "נשק וסע" שנצבעה מחדש ליד בית ספר בחולון
(צילום: עיריית חולון)
קראו גם:
עוד מוסיפים בעירייה כי תקציבי החינוך הפורמלי גדלו בשנת 2021 והם עומדים על 556.93 מיליון שקל כאשר ההשקעה לכל תלמיד עומדת על 15,818 שקל. גם בתקציבי החינוך הבלתי פורמלי גדלו והם מסתכמים בכ-88.8 מיליון שקל, אשר מושקעים בקיום פעילויות ספורט, תרבות, ספריות, תנועות נוער, העשרה קהילתית ועוד. לכך יש להוסיף את ההשקעה בתקציבי הפיתוח בשנת 2021 שמסתכמים ב-89.86 מיליון שקל לטובת בניית גני ילדים, תכנון מעונות יום, בניית בתי ספר לילדים אוטיסטים, לבעיות התנהגות ובי"ס יסודי חדש בנעמי שמר.
גם השנה היו לא מעט שינויים בהנהלה של בתי הספר. בשבועות האחרונים נבחרו מספר מנהלות חדשות למוסדות החינוך בחולון:
3 צפייה בגלריה
מימין: מיכל אשכנזי, עידית רמז, לילך אחרק וגלי חנצ'ס
מימין: מיכל אשכנזי, עידית רמז, לילך אחרק וגלי חנצ'ס
מימין: מיכל אשכנזי, עידית רמז, לילך אחרק וגלי חנצ'ס
(צילומים: עיריית חולון)
גלי חנצ'יס תנהל את קמפוס פרס (הייטק היי) והיא מחליפה את שוש קיפר. ב-5 השנים האחרונות ניהלה את חט"ב עתידים בעיר והיא בעלת ותק וניסיון של 20 שנה בחינוך ובניהול.
לילך אחרק תנהל את חט"ב עתידים והיא מחליפה את גלי חנצ'יס. בארבע השנים האחרונות ניהלה את חטיבת הביניים בגדרה והיא בעלת ותק של 22 שנים בתפקידי חינוך, הוראה וניהול.
מיכל אשכנזי תנהל את חט"ב אורט והיא מחליפה את יגאל דדיה. ב-8 השנים האחרונות שימשה כמחנכת, רכזת עברית, רכזת חינוך חברתי ורכזת שכבה בחט"ב זלמן ארן.
חגית כראדי חוזרת לנהל את חט"ב ארן לאחר שנת שבתון.
עידית רמז תנהל את מתי"א חולון והיא מחליפה את עינת רויטר. עידית מומחית תחום בשילוב ובכיתות לקויי למידה ורגשיות בבתי"ס יסודיים, שימשה במשך 7 שנים במתי"א בתפקידים מגוונים וכן היתה מחנכת בכיתות לקויי למידה ורכזת חינוך במשך 9 שנים בבי"ס ניצנים.
יעל דביר תנהל את פסג"ה חולון והיא מחליפה את אורלי רמות.
החל מאתמול (שני) ועד יום חמישי, 2.9, (ללא שישי ושבת), בשעות 21:00-13:00, יתבצעו בחולון בדיקות סרולוגיות מהירות לילדים בני 12-3, ללא עלות. על הילדים להגיע למתחם הבדיקות בליווי אחד ההורים, בצירוף תעודת זהות וספח שבו מפורטים פרטי הילדים הנבדקים.
3 צפייה בגלריה
הגנים מוכנים לפתיחת השנה
הגנים מוכנים לפתיחת השנה
הגנים מוכנים לפתיחת השנה
(צילום: עיריית חולון)
מוטי ששון: "זו השנה השנייה שהעירייה נערכת לפתיחת שנת לימודים בתקופה לא פשוטה, המציבה אתגרים גדולים למערכת החינוך איך ליצור למידה משמעותית ומועילה. לא נחסוך במאמצים ובמשאבים על מנת לאפשר לילדי העיר ולצוותים החינוכיים לקיים את שנת הלימודים בצורה טובה, בריאה ומוצלחת".
כל העדכונים - חדשות חולון