בעוד חודש תצא לדרך שנת הלימודים תשפ"ב בחולון, עם שלושה שינויים משמעותיים בקמפוס של קריית שרת.
1 צפייה בגלריה
קריית שרת. "התבצע טיפול משמעתי"
קריית שרת. "התבצע טיפול משמעתי"
קמפוס קריית שרת
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
מנהלת התיכון, גלית לוי, הודיעה כי היא עוזבת את התפקיד לאחר שנה אחת בלבד. לוי שיתפה את צוות בית הספר כי הבחירה לעזוב נובעת מכוונתה לשוב לפעילות חינוכית בקריית אונו, שם עבדה בעבר ואף קיבלה הזדמנות לנהל תיכון. היא הודתה לצוות שעבד עימה, לשאר מנהלות הקמפוס ולמינהל החינוך, אך עבור ההורים והתלמידים מדובר בשינוי נוסף ברצף של חילופי תפקידים.
כזכור, רק לפני כשנה עזבו שלוש המנהלות של קריית שרת, מנהלת הקמפוס, טלי דרור ומנהלות החטיבות, שלומית כהן וחגית כראדי־גואטה. לשתיים כבר נמצאו מחליפות, אך לאחרונה נודע כי כראדי־גואטה, שיצאה לשנת שבתון, החליטה לשוב לתפקידה כמנהלת חטיבת ארן בקמפוס שרת.
בשנה שעברה היא עברה לנהל תיכון של רשת אמי"ת בבאר טוביה, אך עם כניסתה לתפקיד התגלעו מחלוקות בינה ובין המורים במקום. ההורים דווקא תמכו במינויה של כראדי־גואטה, וראו בה שינוי הכרחי וחיובי בבית הספר. בסופו של דבר, הגיעה המאבק בין המורים לכראדי לפתחו של בית הדין לענייני עבודה, שקרא לצדדים להגיע להבנות, אך רשת אמ"ית וכראדי־גואטה יצאו בהודעה משותפת כי היא בחרה לעזוב לטובת תפקיד אחר במטה הרשת.
שינוי משמעותי נוסף במערכת החינוך בעיר התרחש כשמנהל חטיבת אורט חולון, יגאל דדיה, הודיע שלאחר 11 שנים בבית הספר הוא עוזב את תפקידו. דדיה פורש לטובת שנת שבתון במהלכה ישמש ראש מינהל החינוך במועצה אזורית שער הנגב, ולאחר שנה זו יחליט על המשך דרכו.
דדיה נחשב למנהל ותיק ומנוסה שמעורב בנעשה בבית הספר ומחובר לתלמידים במהלך השנים הרבות בהן עבד באורט חולון. עם זאת, בשנה האחרונה התגלעו מחלוקות בינו ובין הדרג הניהולי וכתוצאה מכך הוא החליט לפרוש.
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "חגית כראדי־גואטה ניהלה את חטיבת ארן בשמונה השנים האחרונות ולאחר שיצאה לשנת שבתון, זכותה על פי חוק לחזור לבית הספר אותו ניהלה. במהלך שנות ניהולה את חטיבת ארן היא ביססה תרבות פדגוגית מעמיקה וטובה ולא ידוע לנו על מערכות יחסים לא תקינות עם צוות בית הספר".
לעדכונים - חדשות חולון