תושבת חולון ושני ילדיה הבוגרים סבלו מסכת קשה של התעללות ואיומים מבן זוגה לשעבר של האם. בין היתר הוא נהג לאיים עליהם עם מגהץ, להשאיר להם פתקים מפחידים, לומר שברשותו סרטונים אינטימיים של האם ולהטריד אותה מינית עם תמונות עירום שלה ותמונות של אביזרי מין עם שמה.
1 צפייה בגלריה
פנה אליה באופן מבזה ומשפיל
פנה אליה באופן מבזה ומשפיל
פנה אליה באופן מבזה ומשפיל
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
הנאשם, כבן 40, ובת זוגו נפרדו ברוח רעה, למרות שלשניים ילד משותף. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא נהג לאיים עליה ועל ילדיה.
במקרה אחד, כשניסתה לפתוח לו את הדלת אך וו הסגירה נתקע, הוא איים לפגוע בה, לשרוף את פניה במגהץ ולהפוך אותה לנכה.
הנאשם נהג להשאיר לה פתקים על רכבה, בהם איים כי יפיץ סרטונים פרטיים שלה ויחשוף עליה מידע מיני. כשהאישה ניסתה לתעד אותו מאיים עליה, הוא הצמיד את הטלפון הנייד שלו לפניה בחוזקה ובמקרה אחר צרח עליה באמצע הרחוב ולעיני עוברי אורח ובנם המשותף כי היא זונה ואף הציע לאדם שעבר במקום לעלות לדירתה, וזאת במטרה להשפיל ולבזות אותה לעיני כל.
במקרה אחר איים לפגוע בילדיה מנישואיה הקודמים, שניהם בוגרים. הנאשם נהג לאיים כי יפגע בגופו של הבן ולבת אמר כי יפיץ עליה מידע שקרי ואף הטיח בה אמירות מיניות קשות.
גם כשהאם הצליחה להוציא נגדו צו הרחקה, הוא המשיך לאיים עליה ואף התייצב מחוץ לבית ואיים כי יתחיל לקלל אותה במגפון כדי ששכניה ובנם הקטין ישמעו את דבריו, אלא אם תעביר לו את בנו.
בהמשך הוא שלח לה מאות הודעות ותמונות מאיימות, למרות שבית המשפט אסר עליו ליצור עימה קשר. בין היתר שלח לה תמונות של ארגז עם אביזרי מין הממוען אליה, ואיים לשלוח אותו על מנת להשפיל אותה. בהמשך איים לעשות זאת גם לילדיה הבוגרים וצילם תמונות של אביזרי מין עליהם כתב את שמה.
משלא השיבה, שלח לה תמונות של איבר מינו ואחוריו, וביקש כי תראה אותן לילדיה הבוגרים. הנאשם המשיך לשלוח לה עוד ועוד הודעות וכשלא קיבל את התגובה שרצה איים כי אם היא לא תתנצל הוא יעביר את החומרים לחתן שלה, ופנה אליה באופן מבזה ומשפיל ביחס למיניותה.
בעקבות מעשיו הוא מואשם באיומים, הטרדות והטרדות מיניות.