בחודש הקרוב יפתח הסקייטפארק בחולון ומאות רוכבי סקייטבורד צפויים ליהנות ממתקנים חדשניים ומרחב ייחודי המיועד למקצועניים וחובבנים.
מי שעתיד להישאר בחוץ אלו רוכבי האופניים החשמליים ואופני BMX כיוון שהמתקנים במקום אינם מיועדים לאופניים.
הרוכבים המאוכזבים לא נשארו אדישים והפיצו עצומה בדרישה לאפשר גם להם להיכנס למתחם החדש. "בימים אלו, נבנה אחד הסקייטפארקים המפוארים והגדולים ביותר במדינה, הסקייטפארק של חולון", לשון העצומה, "בקרוב מאוד יסיימו לבנות את הפארק ויאסר כניסה של אופני BMX ואופניים מכל הסוגים.
1 צפייה בגלריה
הדמיה: עיריית חולון
הדמיה: עיריית חולון
הדמיה: עיריית חולון
"אנחנו, רוכבי האופניים וה - BMX. מחכים שנים לסקייטפארק בחולון שייתן לנו מענה מקומי ואזורי לצרכים שלנו. אחרי שנים של הבטחות העירייה ואחרי שסגרו לנו לפני כמה שנים את מתחם הבייקפארק ז"ל בשברולט, נשארנו ללא מענה בסיסי לצורכנו. נשארנו שוב פעם בחוץ. מישהו דאג שנשאר בחוץ על הגדר. אמרו שידאגו לנו ויסדירו אותנו,עשו לנו טובה וסימנו עלינו וי.הפעם לא שותקים, חותמים".
על העצומה חתמו כבר מאות רוכבים ויש לציין כי הפארק נמצא כבר בשלבים אחרונים וצפוי להיפתח בסוף החודש כאשר המתקנים בו נבנו בליווי יועצים בינלאומיים והם מותאמים לסקייטבורד בלבד ועל כן לא ברור אם קיימת בכלל אפשרות לשנות את המצב.
יוזמי העצומה מתעקשים לנסות ואומרים כי "יש בתל אביב ובבת ים מתקנים דומים שמשלבים סקייטבורד ואופניים" מסביר אורי דואק, מאיגוד התחבורה החשמלית הקלה בישראל "זה הכל עניין של בניית מתקן מותאם, יש מתקנים משולבים ויש כאלו שלא".
אז מדוע בכל זאת בחולון מתעקשים להקצות שטח כל כך גדול רק לסקייטפארק? מנכ"ל החברה לבילוי ובידור שבונה את המתקן, שמשון חן, מסביר: "המקום נבנה בשיתוף מפעל הפיס ועל בסיס תיק מתקן שקבע המשרד ומיועד רק לסקייטבורד. הם חותמים על עצומה מבלי להבין שזה למעשה מסכן ואתם, המתקנים האלו לא מיועדים לרוכבי אופניים וזה עלול לגרום להם לפציעות. מי שרוצה לרכב עם אופניים מוזמן לפאמפטרק שבפארק פרס, אפשר לרכב שם בחינם".