1 צפייה בגלריה
מרכז שטיינברג. מחיר ההצלחה? | צילום: קובי קואנקס
מרכז שטיינברג. מחיר ההצלחה? | צילום: קובי קואנקס
מרכז שטיינברג. מחיר ההצלחה? | צילום: קובי קואנקס
במהלך החודשים האחרונים מרכז שטיינברג נקלע לסערה על רקע ניהול המכרז המוסיקלי בו, לאחר שרשת קהילה ופנאי החליטה למנות מנהל חדש לקונסרבטוריון במסגרת מכרז במקום המנהלת הוותיקה, יוליה רפפורט, בניגוד לרצון הצוות וההורים.
רפפורט שהובילה את המרכז במשך שנים, ורבים טוענים כי את תואר הקונסרבטוריון קיבל שטיינברג בעיקר בזכותה, הגישה תביעה לבית דין לעבודה עקב הדחתה מהתפקיד.
הורים ואנשי צוות רבים הביעו תמיכה ברפפורט וטענו כי הנהלת שטיינברג איננה שמה את טובת המקום לנגד עיניה. מנהלת המקהלות אף התפטרה במחאה ואף הופץ פלייר שקרא להורים להימנע מרישום ילדיהם לשנה הבאה עד לסיום הפרשה.
במקביל, שופטת בית הדין לענייני עבודה דרשה מהרשת ועדה מחודשת שתבחן מחדש את החלטותיה לגבי שלושת המועמדים הסופיים במכרז, בניהם גם רפפורט.
היום נודע כי מנכ"לית רשת קהילה ופנאי, ורדה לוי, החליטה לשנות את בחירתה וכי רפפורט נבחרה מחדש לתפקיד עם מספר סייגים. בין היתר רפפורט תשמש בתפקיד בתקופת ניסיון של חצי שנה בכפוף למספר התניות אשר ייבחנו בתקופה זו.
מהנהלת הרשת ביקשו למסור כי הרשת מגנה את התנהגות חלק מאנשי הצוות של הקונסרבטוריון בחודשים האחרונים והדגישה כי הרשת לא תקבל התנהגות שאינה תואמת את ערכיה, זאת לאחר שהצוות צידד ברפפורט והפנה טענות קשות נגד מנהל המרכז, אלי יצחק.
עוד נמסר מהרשת כי מנכ"לית הרשת מבקשת להודות ליצחק "על תעצומות הנפש שגילה במהלך החודשים האחרונים, על שגילה מקצועיות ואחריות כלפי המרכז ותלמידיו למרות מסע הכפשות אישי שהופנה כלפיו וכלפי הרשת".
לסיכום איחלה הרשת הצלחה לכל הצוות ונראה כי לראשונה לאחר חודשים רבים יוכלו בשטיינברג להתרכז במוסיקה ולא בפוליטיקה פנימית.