הסתדרות המורים הודיעה כי ביום רביעי הקרוב (27/12), ישבתו בתי הספר כמחאה על מספר ימי המחלה שמקבלים מורים. בשלב זה הנושא נידון בבית המשפט וככל הנראה יצא צו מניעה נגד השביתה אך עד אז ההורים נמצאים באי וודאות. לכל הטרדה הזאת הצטרפה אתמול גם הודעה שהכניסה בלבול בקרב הורים לילדים מחולון.
בקבוצות וואטסאפ שונות ברחבי העיר חולון בהם חברים הורים לילדים הופצה הודעה בנוגע לשביתה ביום רביעי ובה נכתב כיצד יפעלו הגנים, הסייעות, בתי הספר היסודיים ושומרי המוסדות בעיר.
1 צפייה בגלריה
תמונת המחשה: pixabay.com
תמונת המחשה: pixabay.com
תמונת המחשה: pixabay.com
על ההודעה חתום יוני רובינשטיין, מי ששימש במשך 28 שנים כראש אגף ארגון ובקרה במנהל החינוך בחולון, אך רובינשטיין יצא לפנסיה מוקדמת לפני 3 שנים וכבר איננו מועסק בעיריית חולון.
מבדיקה שערכה נציגות ההורים העירונית עולה כי ההודעה אכן הופצה על ידי רובינשטיין שמועסק כיום כסגן ראש מנהל החינוך בעיריית גבעתיים והיא כמובן מתייחסת לעיר בה הוא עובד ולא לחולון.
מקור הבלבול איננו ברור, סביר להניח כי הורה שזיהה את שמו של רובנשטייין הפיץ את ההודעה מתוך מחשבה כי הוא עדיין עובד בעיריית חולון, אך בנציגות מיהרו להבהיר כי ההנחיות בהודעה אינן רלוונטיות לתושבי חולון וכי יש להתעדכן על פרטי השביתה באופן אחר.