על פי כתב תביעה שהגיש הספר לבית המשפט לתביעות קטנות, הלקוחה הגיעה למספרה שברשותו ביום שישי, עקב עומס במקום הוא הציע לה להגיע ביום אחר אך היא התעקשה להמתין וסיפרה כי את סוף השבוע היא מתכננת לבלות עם בן זוגה הטרי ולכן חשוב לה ששערה יראה במיטבו.
כשהגיע תורה התיישבה הצעירה בכסא הספר וביקשה שיכהה את שערה, מתוך חיפזון או בעקבות הרעש, הספר ככל הנראה לא הבין היטב את דבריה וחשב כי היא מעוניינת להפוך את שערה הבלונדיני לצבע חום מהגוני, כאשר הצעירה רק רצתה להוסיף גוון נוסף ולהכהות מעט את צבע הבלונד שמלווה אותה כבר מספר שנים.
לאחר המתינה כמעט שעה שלמה כשהצבע על שערה והוא עטוף בנייר כסף, חפפה הצעירה את שערה והתחילה להבין כי היא לא עומדת לקבל את התוצאה הרצויה. כשהתיישבה על כסא הספר ניסה התובע לעודד אותה ואף הבטיח לפנק אותה בגוונים בחינם והתעקש כי היא זאת שביקשה את הגוון שנוצר, אך הצעירה הזועמת קמה מהכיסא ויצאה מהמספרה מבלי לומר מילה.
1 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
מאז ניסה הספר ליצור עימה קשר במגוון דרכים, בדרישה כי תשוב לשלם עבור הצביעה שניתנה לשערה, בין היתר באמצעות הודעות לטלפון הנייד שלה והודעות לחשבון הפייסבוק שלה, אך הצעירה התעלמה ממנו.
עוד הוסיף הספר, כי הוא מאמין שזעמה היה הצגה בלבד על מנת לא לשלם כיוון שלקוחה שאיננה מרוצה חוזרת להמשך טיפול או מביעה את אי שביעות רצונה בדרכים שונות מלבד היעלמות.
עבור צביעת השיער דורש הספר סכום צנוע על סך 250 שקל, בלבד אך עבור עוגמת הנפש הוא מבקש שבית המשפט יפצה אותו באלף שקל.