כתב תביעה שני מוגש החודש נגד עיריית חולון בגין פציעה עקב ליקויים במדרכה. התובעת, בשנות ה־60 לחייה, טוענת כי באחד מימי השישי עברה ברחוב פיכמן, בקטע שהיה בשיפוצים. לטענתה, המדרכה הייתה מלאה במפגעי בטיחות ובשלב מסוים היא מעדה, נפלה לרצפה ונחבטה בחוזקה בפניה. התובעת טוענת כי מעוצמת המכה נשברו משקפי הראייה שלה והיא סבלה מחבלות קשות, בעיקר בפניה, בעיניה, בראשה וברגלה.
מכתב התביעה עולה עוד כי האישה הזעיקה את בעלה, שמיהר למקום ופינה אותה לקבלת טיפול רפואי, תוך כדי שהיא מדממת וסובלת מכאבים עזים. רופא המשפחה הפנה אותה בדחיפות לבית החולים ושם היא עברה סדרה ארוכה של בדיקות שבסופן הורה לה הרופא על טיפולי פיזיותרפיה.
1 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
האישה טוענת כי מאז האירוע היא סובלת מכאבים קשים, נדודי שינה, בושה רבה וחשש לצאת מביתה לבד, בעיקר כיוון שהפציעה בפניה ליוותה אותה זמן רב והביכה אותה.
לטענתה, עיריית חולון התרשלה כשלא סיפקה מעבר בטוח להולכי הרגל ולכן היא נושאת באחריות לאירוע. היא תובעת לפצות אותה בסכום של 14,118 שקל ופיצוי נוסף עבור כאב, וכן תוספת עבור עוגמת הנפש.
רק לפני כשלושה שבועות תבעה תושבת העיר מהעירייה פיצוי של 44 אלף שקל, לאחר שמעדה כשרגלה נתקעה במכסה ביוב בולט ברחוב נעמי שמר.
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "כתב התביעה התקבל בעירייה שתלמד אותו ותשיב ישירות לבית המשפט".