ביום שני שעבר (6/11) נעצרה תושבת העיר חולון בחשד כי תקפה אחות בקופת חולים שברחוב בלינסון בחולון. לאחרונה הוגש נגדה כתב אישום בבית המשפט השלום בתל אביב בגין תקיפת עובד ציבור והעלבת עובד ציבור ומכתב האישום עולה כי הסיבה לתקיפה האלימה היא בסך הכול פלסטר בודד.
על פי כתב האישום, הנאשמת הגיעה לקופת החולים על מנת לקבל טיפול רפואי עבור ביתה. בזמן שהאחות טיפלה בילדה ביקשה ממנה האם פלסטר עבור שריטה בידה. האחות בדקה את השריטה ואמרה לאם כי היא איננה זקוקה לטיפול רפואי בשריטה ובתגובה השיבה לה האם בצעקה "מה זה שלך? את חייבת לטפל בי" כשהיא מתייחסת לפלסטר. האחות שככל הנראה חשה מאוימת פנתה לאחות הראשית וביקשה ממנה שתחליף אותה ותמשיך את הטיפול בביתה של הנאשמת, באותו רגע היא הבחינה כי הנאשמת פותחת את דלתות ארון האחיות בחדר ומחפשת דבר מה, האחות בקשה ממנה לחדול ממעשיה ואחות אחרת הגיעה על מנת להמשיך את הטיפול.
1 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
אך התקרית הלא נעימה עוד הייתה רחוקה מלהסתיים. כאשר סיימו את הביקור הרפואי פנו האם והבת לצאת מהמרפאה ובדרכן החוצה הבחינה האם באחות יושבת בדלפק הקבלה בחדר האחיות והטיחה לעברה "תראי כמה האחות (האחרת) טובה ואת זבל".
האחות ביקשה ממנה לצאת מהחדר ואמרה "תתביישי, תראי איך את מדברת ליד הילדה". בשלב זה ירקה הנאשמת בפניה של האחות ותפסה בגרונה, כשהיא ניסתה להתרומם ולהשתחרר מאחיזתה הנאשמת דחפה את האחות לקיר.
כשאחיות נוספות הגיעו וצעקו עליה כי תחדל, נמלטה הנאשמת מהמרפאה. כעת סובלת האחות מחבלות ובעל כורחה מצטרפת לסטטיסטיקה ארוכה ומסוכנת של תקיפת צוותים רפואיים.