הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בחולון כתב אישום כנגד ב.ב (צו איסור הוטל על פרסום שמו) בן ה-19 מחולון, בגין רצח בנסיבות מחמירות, גניבה ועוד. זאת לאחר שלכאורה רצח תוך התעללות את יעקב כהן, תושב תל אביב בן 61.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד כנרת מור כאהן, השניים הכירו באמצעות מערכת היכרויות ברשת האינטרנט. בסמוך להיכרותם עבר הצעיר להתגורר בדירתו של כהן. לאחר שהמנוח גילה כי הנאשם גנב מכספו, ביקש ממנו לעזוב את הדירה. כשבוע לאחר המקרה התקשר הנאשם לכהן וביקש ממנו שיאפשר לו לחזור ללון בדירה ללילה אחד בלבד, וכהן נעתר לבקשה.
1 צפייה בגלריה
תיעוד החשוד ברצח בחולון
תיעוד החשוד ברצח בחולון
תיעוד החשוד ברצח בחולון
(צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
קראו גם:
הצעיר הגיע לדירתו של כהן ולאחר שגלש בין אתרי אינטנרט העוסקים בדרכי המתה, נטל מהמטבח סכין חדה וגדולה, ודקר עמה את כהן בצווארו ובראשו. כהן הצליח להתרומם על רגליו ולהימלט לעבר דלת הדירה, אך הנאשם השיג אותו, ובעוד כהן שואל את הנאשם: "למה ב.ב, למה?" הדף אותו הנאשם בעוצמה על הרצפה, נטל חפץ עץ מאסיבי וגדול, והלם עמו בראשו של המנוח בעוצמה רבה.
הנאשם בדק את דופק של כהן ומשסבר כי עודו בחיים, נטל כרית ספה גדולה והצמידה לפניו. מיד לאחר מכן, שב הנאשם ודקר את כהן עשרות פעמים נוספות, תוך שהוא קורא לעברו: "תמות יא בן ז*** תמות יא בן ש****, מה שכולם עשו לי אני אוציא עליך, את כל החרא שעשו לי כל החיים, כל האנשים שירדו עלי והציקו לי, אני אשחט אותך יא בן ש***". בשלב זה, נטל הנאשם סכין נוספת, מושחזת, שהייתה בתיק שלו, והחדיר את שתי הסכינים לתוך עומק חלל פיו של המנוח, והותירן שם.
עוד מגולל כתב האישופ, כי לאחר ביצוע מעשה הרצח, בקור רוח, כאשר התקלח, צילם מספר סרטוני וידאו של גופתו של כהן וזירת הרצח וגנב את כרטיס האשראי של המנוח וכן מסמכי זהות. הנאשם נמלט מהזירה ומיד החל לפעול להעלמת הראיות.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד מור כאהן כי: "יהא זה ראוי להדגיש, כי המשיב לא בחל מלטפול עלילת שווא כלפי המנוח, בניסיון להפחית מחומרת מעשיו, בכך שטען, כי הרצח בוצע לאחר שהמנוח ניסה לאנוס אותו. בכך גרם המשיב, מעבר למעשה הרצח עצמו, גם לפגיעה אנושה בכבוד המת".
לנאשם יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, השמדת ראייה, שיבוש מהלכי משפט, גניבה והונאה בכרטיס חיוב.
עוה"ד מיכל עורקבי ועינת ברנע שמייצגות את הנאשם מסרו: "מדובר בתיק שפותח חרך הצצה לחצר האחורית של החיים בחברה הישראלית. זה תיק שיש בו יותר מקורבן אחד, והדברים עולים גם מכתב האישום שהוגש, ויתבררו בבית המשפט. כבר בשלב זה, מאכזב לראות שהפרקליטות מתעלמת בעקביות מהרפורמה בעבירות ההמתה, ובחרה להאשים את הצעיר הזה ברצח בנסיבות מחמירות, ולהתעלם מהנסיבות המיוחדות והמקלות של האירוע, והן קיימות. הלקוח שלנו, עם נסיבות חיים מורכבות מאוד, שנאלץ לשרוד חיים ברחוב ונוצל על ידי אנשים שנקרו בדרכו, והמנוח ביניהם".
כל העדכונים - חדשות חולון