מתנדבי זה"ב בגן בחולון נהגו במשך שנים להתנדב בגנים ברחבי העיר, בהעברת תכנים בנושא זהירות בדרכים ופעילויות העשרה. המתנדבים, שרובם פנסיונרים, נאלצו להפסיק את עבודתם עם התפרצות האומיקרון ורבים מהם מצאו את עצמם חסרי מעש.
1 צפייה בגלריה
הניה ומתנדבות משמרת הזה"ב
הניה ומתנדבות משמרת הזה"ב
הניה ומתנדבות משמרת הזה"ב
(צילום פרטי)
מנהלת הפעילות ומתנדבת בעצמה, הניה אלון, מצאה דרך מקורית לשמר את פעילות ההתנדבות מבלי לסכן אתה חברים. "גייסנו את החברים לארוז בדיקות אנטיגן עבור הילדים שהם כל כך אוהבים. המתנדבים נענו בנפש חפצה ועשינו זאת במהלך שלושה ימי אריזה במחסן העירייה. כל דבר שאפשר לעשות, גם מרחוק, על מנת לתרום לגני העיר כמובן משמח אותנו ומשמח את הילדים".
קראו גם >>>
זו אינה הפעם הראשונה שמתנדבי זה"ב בחולון נאלצים להפסיק לבקר בגנים האהובים עליהם, בגלים קודמים הם יצרו תיבות דואר עם מכתבים לילדים, תלו בגנים שלטים ומשחקים בשעות שהילדים בביתם ואף קיימו פעילויות באמצעות הזום.
לכבוד ט"ו בשבט הם חילקו שי לילדים מבעד השער, שלחו חומרי לימוד מוקלטים ומתנדבת אחת אף שלחה עוגה מפנקת, על כן אין פלא שרק לאחרונה זכו המתנדבים המגן ראש עיריית חולון למתנדבים מצטיינים. "אנחנו תמיד מוצאים דרכים להמשיך לסייע ולתרום מעצמנו דווקא בימים כאלו וכמובן לשמור על קשר חם עם הילדים", מסכמת אלון.
לכל העדכונים - חדשות חולון