תושב חולון הגיש לאחרונה תביעה נגד סוחר מכוניות בטענה שרימה אותו לאורך כל תהליך המכירה שנערך ביניהם ונהג עימו שלא בתום לב. לטענת הרוכש, בגלל מעשה הרמייה ואובדן הכסף, אשתו, שהייתה בהיריון, נלחצה וילדה את בנם בלידה מוקדמת.
1 צפייה בגלריה
הבן נולד פג
הבן נולד פג
הבן נולד פג
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לטענת התובע, אברך שמתפרנס מלימודיו בישיבה, הוא חיפש רכב כי אשתו הייתה בהריון מתקדם והם כבר חשבו על העתיד ועל הצורך שלהם להתנייד ביתר קלות.
לאחר חיפוש באינטרנט, הם מצאו מודעה שעליה חתומה בחורה המוכרת רכב קטן משנת 2010 עם מספר קילומטרים נמוך. לדבריה, הרכב היה שייך לסבתה ולכן היא כמעט ולא השתמשה בו. עוד טענה הצעירה כי בגלל המצב הטוב של הרכב והנסיעות הקצרות שהיא עשתה, דרישת התשלום היא מעל המחירון.
בשלב זה קבע האיש להיפגש עם מוכרת הרכב, אך אז להפתעתו הגיע בכלל גבר שהציג עצמו כקרוב שלה. לדבריו, מאחר שהרכב נמצא על הכביש מעל עשר שנים, לא נהוג לבדוק אותו במכון רישוי ולכן בדיקה במוסך תספיק.
לאחר בדיקה שגילתה תקלות מכניות קטנות, הסכים הרוכש לקנות את הרכב ונפרד מ־16 אלף שקלים.
אלא שלטענת הרוכש, זמן קצר לאחר הקנייה אירעו תקלות מכניות קשות ברכב ובירור מעמיק גילה שהוא עבר תאונה וחלקים רבים בו כלל אינם מקוריים. עוד התגלה כי הגבר שמכר את הרכב הוא סוחר כלי רכב רשום, אך בשום שלב לא הציג עצמו ככזה.
לטענת הקונה, כאשר ניסה ליצור קשר עם סוחר כלי הרכב, הוא ספג ממנו איומים וקללות.
בעקבות המצב, טוען הקונה, אשתו, שהיתה בהריון מתקדם, נלחצה וילדה את בנם לפני הזמן ולכן הוא נולד פג. בעקבות כל אלה הגיש הקונה תביעה נגד מוכר הרכב על כל הנזקים שנגרמו לו, בסך של 20 אלף שקלים.