יהי זכרם ברוך: שלושה שמות נוספים פורסמו מקרב הנרצחים במסיבה בדרום. כבר היום (שלישי) הספיקו בני משפחותיהם מחולון לערוך לוויה ליקיריהם.

3 צפייה בגלריה
שירז-שירן ישמרני
שירז-שירן ישמרני
שירז-שירן ישמרני
(צילום: פרטי)

תומר סטרוסטה


תומר (בן 23), בנם של אורלי ונטורה ושמואל סטרוסטה, אח דואג ומפנק לאחיו אוראל ואיתי. תומר אהב מאוד את סבו אייבי וסבתו גאולה המתגוררים בחולון, ודאג להם.
תומר למד בבית הספר היסודי ביאליק ובוגר תיכון טומשין בחולון.
בצבא שירת כלוחם במערכת כיפת ברזל ועם שחרורו החל לעבוד כמתקין רהיטים באיקאה. תומר היה בחור חכם, נאה, מלא בשמחת חיים ומוקף בחברים.
המשפחה יושבת שבעה ברחוב מודיעין 5 בחולון.

3 צפייה בגלריה
תומר סטרוסטה
תומר סטרוסטה
תומר סטרוסטה
(צילום: באדיבות המשפחה)

סלין רחל בן דוד נגר


סלין (בת 32), בת מרי מרים וציון, נולדה בליון שבצרפת, עלתה בגיל 16 לארץ והתגוררה באשדוד. עברה להתגורר בחולון בעקבות בעלה, עידו, ולזוג תינוקת בת חצי שנה. סלין עבדה כמנהלת משרד עורכי דין.
כך כתב עליה הבוקר עידו, בעלה: "סלין הייתה האדם השמח ביותר שהכרנו, כזו שמאירה כל חדר שהיא נכנסת אליו. סלין אהבה את החיים, אהבה את החופש ובעיקר אהבה את הים. סלין הייתה ונשארה מוקפת חברים מכל הארץ ומכל העולם, שלא יכולים לשאת עכשיו את הכאב הנורא שמקיף אותנו. אנחנו כואבים את לכתה של סלין".
המשפחה יושבת שבעה ברחוב הפלמ"ח 14, קומה 5, דירה 39 בחולון.

3 צפייה בגלריה
סלין רחל בן דוד נגר
סלין רחל בן דוד נגר
סלין רחל בן דוד נגר
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

שירז-שירן ישמרני (טמם)


שירז (בת 38), בתם של רבקה וציון, גדלה בראשון לציון.
עברה להתגורר בחולון בעקבות בעלה אדיר טמם ז"ל, שנרצח יחד איתה במסיבת הטבע שהפכה למסיבת תופת. לזוג שתי בנות, גילי וגושן, הלומדות בבית הספר בן צבי בחולון.
שירז אהבה את החיים והחיים אהבו אותה. כמו אדיר ז"ל, היא הייתה מדריכת שחייה טיפולית מוכשרת במרכז מטרה בחולון והרעיפה אהבה אינסופית על כל הילדים, שהיו מטופליה. במקביל, עבדה במסירות במשרד עורכי דין, וגם שם שימשה דמות מרכזית, שאהובה על הכול.
היא הייתה ילדה של טבע ושל שלום והאמינה רק בטוֹב ובדרך של שמחת חיים.
המשפחה יושבת שבעה ברחוב ביאליק 150 בחולון.