מנהל בית הספר אורט חולון, שלומי גונן, נאלץ להשתתף בלוויות של שניים מתלמידי בית הספר שנרצחו במהלך מסע הרצח של מחבלי חמאס בדרום, אבל תמונה אחת חיממה לו את הלב והעניקה לו תקווה.
2 צפייה בגלריה
שבעה חיילים נהרגו. סא"ל במיל' גורדון עם לינור מסילתי
שבעה חיילים נהרגו. סא"ל במיל' גורדון עם לינור מסילתי
שבעה חיילים נהרגו. סא"ל במיל' גורדון עם לינור מסילתי
(צילום: פרטי)
"הגיבורה שבתמונה היא לינור מסילתי, היא בוגרת בית הספר אורט חולון. בשבת האחרונה לינור נשארה שבת יחד עם שאר פלוגת הטירונים (פלח"ץ) באחד מבסיסי הטירונים באיזור אשקלון", אומר גונן

קראו גם:

לדבריו, קיבל את התמונה מרכז שכבה י"א באורט חולון, סא"ל במיל' אסף גורדון, שירד לדרום להצטרף לצוות הלחימה, והוא סיפר לו את הפרטים: "בשעה 6:30 בבוקר החלו אזעקות, ותוך כדי כניסה למיגוניות חדרו לבסיס מחבלים שהחלו במסע הרצח שלהם תוך שימוש בירי עם נשקים, RPG, רימונים וסכינים. סגל הפלוגה יחד עם הטירונים והטירוניות החלו בחתירה למגע. במהלך הקרב נהרגה מרבית שדרת הפיקוד של הפלוגה שהיו בקו ראשון, וזאת בכדי ליצור מגע, לחסל את המחבלים ולהגן על שאר החיילים".

2 צפייה בגלריה
חיילי צה"ל
חיילי צה"ל
חיילי צה"ל. גיבורים
(צילום: דובר צה"ל)

"חלק מהטירונים, ובהם לינור שלנו, עסקו בפינוי פצועים תוך כדי ירי, במתן עזרה ראשונה ושימוש בכל אמצעי שניתן לאלתר, היות ותיק העזרה ראשונה והציוד הרפואי לא היו לידם. במהלך הקרב, לינור יחד עם חיילים נוספים, נקלעו לקרב מול מחבלים, ולינור, יחד עם חבריה, הצליחו לחסל אותם. במהלך הקרב הגיעו יחידות נוספות לסייע, כאשר האירוע הסתיים רק כ־24 שעות לאחר תחילתו. באירוע נהרגו שבעה חיילים".
גונן: "לינור שלנו היא גאווה ומופת, יחד עם שאר חבריה. פגשתי אותה בשטח, חיבקתי אותה הכי חזק ואמרתי לה שהיא הגאווה שלנו".