זה לא מצעד גאווה, אך בחולון בהחלט מתכננים השבוע אירוע גאווה מרשים וראשון מסוגו. קרוב ל-300 מתושבי חולון, חברי וחברות הקהילה הגאה בעיר, מתכננים להגיע. גם במשטרה נערכים לקראת האירוע.
2 צפייה בגלריה
תום שנייד. נרתם לאירוע החשוב
תום שנייד. נרתם לאירוע החשוב
תום שנייד. נרתם לאירוע החשוב
(צילום: קורל טובי)
אירוע הגאווה של חולון יתקיים ביום שלישי הקרוב (4.7.2023)ברחבת המדיטק. חברי הקהילה הודיעו כי מדובר ביוזמה שלהם, מאחר ובעיר לא מתקיים מצעד גאווה עירוני, כפי שנעשה בחלק מהערים השכנות.

מה בתוכנית?


לקראת השעה 18:00 בערב תתקיים התכנסות אשר תכלול דוכני מזון וסמלי גאווה, מוזיקה עם תקליטנים, תיפופים, פינת יצירה לילדות ולילדים, ודגל גאווה ענק שהתושבים ייצרו בעצמם עם המשאלות והתקוות שלהם.
בשעה 19:00 תפתח במת הגאווה, ויעלו לדבר מנהיגי הקהילה בעיר, ולאחריה היידפארק – במת נושאים פתוחה. את במת הגאווה תנחה יער סנדו ולי-טל נחמיאס, תושבות העיר.

קראו גם:

את הנאומים באירוע ישאו חברי וחברות הקהילה בחולון ונציגים מארגוני הקהילה. בין הנואמים, יהיו איה פסטר בכר בת ה-16 שעולה לכיתה י"א, לינור וקסמן אברהם – חולונית מגיל שנתיים ומנהלת בייקרי בעיר. דוד ארביב – לשעבר מדריך באיג"י ומתנדב בהוסטל לנוער טרנסי. עומר אלעד – עובד סוציאלי ומנכ"ל פרויקט גילה להעצמה נשית וכן לירי פנחס, מנהלת מחלקת גאווה מקומית באגודה למען הלהט"ב.
אירוע הסיום יכלול הופעת פריצה של תום שנייד שנרתם לאירוע החשוב.

2 צפייה בגלריה
בחולון מתכוננים
בחולון מתכוננים
בחולון מתכוננים
(צילום המחשה: canva)

בהפקת האירוע סייעו העמותות והארגונים: תהל"ה, האגודה למען זכויות האזרח, איגי, פרויקט גילה, הוסטל אבני דרך, חברותא, ברית הלביאות, קודש וחול, עומדים ביחד וקבוצת להטב"ק ביחד בחולון.
איך נערכת המשטרה? מהמשטרה נמסר כי לא צפויות חסימות כבישים, אבל במקום תתוגבר נוכחות משטרתית בדומה להיערכות שנעשית כאשר במקום מתקיימות ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית. עם זאת, לתושבים מומלץ שלא להתקרב בשעות האירוע לאזור עם רכב פרטי, מאחר שככל הנראה יווצרו עומסי תנועה.