תושב חולון טוען כי בתאגיד המים העירוני "מי שקמה" השתלטו על החניה הפרטית שלו, גידרו אותה ומשתמשים במד המים שהותקן בה, וכתוצאה מכך הוא מתקשה לחנות במקום ולרכבו נגרמים נזקים.
1 צפייה בגלריה
אדם נשען על הרכב של כץ
אדם נשען על הרכב של כץ
אדם נשען על הרכב של כץ
( צילום פרטי)
קראו גם:
מיכאל כץ מתגורר ברחוב אילת בעיר. את החניה הפרטית שלו, שרכש בכספו ורשומה על שמו בטאבו, מקיפה גדר, והסיבה לכך היא מד מים ראשי שנמצא בה.
כתוצאה מהמצב כץ אינו יכול לטענתו לצאת ולהיכנס מרכבו כראוי. בנוסף, אנשי תאגיד המים שמגיעים לבדוק את מד המים, נאלצים לטפס על רכבו ופעם אחר פעם נגרמים לו נזקים. "זה פשוט לא הגיוני", אומר כץ. "מדובר בשטח פרטי של בן אדם והם פשוט תקעו לי שם ברז. בדקתי במכון התקנים. מד מים תקני צריך להיות מגודר בשטח הבניין, לא בחניה שלי, שזה ממש כמו בבית הפרטי שלי. גם אסור שהוא ייצא מהאדמה, אלא רק מקיר. פניתי ל'מי שיקמה', אך הם טוענים שלא הם הציבו שם את מד המים".
לטענת כץ, כתוצאה מהמצב הוא סופג נזקים. "יש לי אבא נכה ואין לי שום דרך להכניס ולהוציא אותו מהרכב בגלל הגדר. בכל פעם שמגיע בודק של מדי מים הוא מיד יושב על הרכב שלי כאילו זה הכיסא הפרטי שלו".
ממי שיקמה נמסר בתגובה: "הנושא מוכר לתאגיד. מדובר בצנרת מים הנמצאת במקומה מיום הקמת הבניין בשנות ה־70, כך שלא מדובר בצנרת חיבור למד מים ראשי שהתאגיד התקין באופן שרירותי וסתם כך. צנרת המים של הבניין ומד המים היו במקום הרבה לפני שהתאגיד הוקם והמתלונן קנה את דירתו וסידורי החניה בבניין כמות שהם. עם זאת, הוצע לא פעם אחת למתלונן להגיע למשרדי התאגיד למחלקת ההנדסה, בכדי לבחון את האפשרות להעתיק בתשלום את צנרת מד המים הפרטית של הבניין, אך הם נענו בשלילה על ידו. התאגיד לא מבצע עבודות פרטיות והתושב מוזמן לקבוע פגישה בכדי לבחון הזזה של צנרת הבניין למקום אחר".