מה קורה בסניף הדואר בכיכר סטרומה שבמרכז העיר חולון? מסתבר שבמקום יש יותר מחבילות דואר ובולים, אלא גם הולכים על ארבע וזנב. כך גילתה לפני כעשרה ימים (30.4) לתדהמתה, ד"ר קרן גונן (46) תושבת חולון, ובעבר חברת מועצת העירייה.
3 צפייה בגלריה
סניף הדואר בכיכר סטרומה
סניף הדואר בכיכר סטרומה
סניף הדואר בכיכר סטרומה
(צילום:ד"ר קרן גונן )
"מסרתי חבילה ולקחתי דואר רשום", סיפרה ד"ר גונן ל"מיינט חולון" ועד כאן הכל שגרתי. מאחר והיא חזרה רק לאחרונה לשכונת ילדותה, הייתה זו הפעם הראשונה שלה בסניף המקומי. "לאחר תקופה שלא הייתי באיזור, החזרה לשכונה מכווצת את ליבי כל פעם מחדש", היא מספרת ומסבירה: "הקהל שמגיע לדואר באיזור זה מורכב בעיקר מקשישים, בעלי מוגבלויות ואחרים שזקוקים לדואר, ולא בהכרח יודעים לעשות פעילויות טכנולוגיות מתקדמות".
לכן, מראה סניף הדואר המרכזי הזה, החריד אותה כבר מהרגע שנכנסה אליו, "הסניף מלוכלך כולו, מוזנח בצורה קיצונית, מלא עובש וצחנה", היא מספרת וזה לא הכל: "השיא היה שבתוך הדואר התהלכה לה חולדה ענקית".

3 צפייה בגלריה
המבקרים גילו אורחת לא רצויה
המבקרים גילו אורחת לא רצויה
המבקרים גילו אורחת לא רצויה
(צילום להמחשה בלבד: Shutterstock)

איך הגיבו הנוכחים במקום?
"הבאים לתוך הסניף נבהלו, נחרדו וניסו לזרוק עליה את הפח הגדול המצוי באזור ההמתנה, אבל האבסורד הוא שהעובדים לא עצרו את העבודה או התרגשו מהנושא. זה הרגיש כאילו שזו שיגרה יומיומית עבורם".

קראו גם:

עם זאת, גונן מבקשת להדגיש שאין לה כל טענה לעובדי הסניף: "שני העובדים שם עבדו בצורה נאותה וללא הפסקה, ונענו בצורה מנומסת לכעסים של הבאים לדואר. כך שהתלונה אינה קשורה לעובדים – שהם מסכנים ועובדים בתנאים ירודים".

3 צפייה בגלריה
ד"ר קרן גונן
ד"ר קרן גונן
ד"ר קרן גונן
(צילום: פרטי)

עוד מוסיפה גונן ואומרת: "ליבי נחמץ. אני מרגישה שמבחינת דואר ישראל, באזורים ישנים זה בסדר לתת שירותים ישנים... בנוסף, יש שתי עמדות ישיבה בחוץ, והמקום קטן וצפוף, ללא מיזוג, ואינו מכבד את הבאים לשעריו. אני מקווה שייקחו יוזמה וישפצו את המקום. קודם לטובת העובדים שראויים ליותר וכמובן לתושבים שבאים לקבל שירות".
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שדווח לפני חודש וטופל מיידית".