יוסף הופמן, בעל הבית שספג פגיעה ישירה בביתו אמש (שבת), עדיין לא מעכל את גודל הנס שקרה לו ולמשפחתו. חלק מהמיירט פגע ישירות בביתם, גרם לנזק רב ושריפה, אך למרבה המזל איש לא נפצע. הופמן ל"מיינט חולון" בתקווה: "עוד שבועיים כבר לא נזכור את זה".
3 צפייה בגלריה
תיעוד הנזק מהפגיעה בחולוןן
תיעוד הנזק מהפגיעה בחולוןן
תיעוד הנזק מהפגיעה בחולוןן
(ןצילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דן)
אתמול (מוצאי שבת) בדיוק בשעה 18:35 נשמעה אזעקה בכל אזור המרכז, ולאחר מספר דקות נפלו שיירי מיירטים בשתי נקודות בארץ: בקרית אונו ובחולון. בשני המקרים לא נגרמה פגיעה בנפש, כאשר בקרית אונו נגרם נזק לכמה כלי רכב, ואילו בחולון שיירי המיירט נפלו הישר אל דירה במערב העיר.
חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזנקו למקום, וגיבור היום היה בעל הבית שניזוק בחולון, דניאל הופמן, שרץ לכבות את האש ושאף מעט עשן בניסיון לכבות את השריפה בשטח דירתו.
"הייתה אזעקה, וכרגיל קראתי לשני הילדים: דניאל המתגורר בקרוואן ממש מחוץ לבית, ולבת שלי שהייתה בחדר השינה. אין לנו ממ"ד בבית, אבל יש לנו חדר פנימה שאנו מסתגרים בו באופן קבוע. אספנו את הכלבים יחד איתנו – והיינו ברוגע", מספר הופמן ל"מיינט חולון".
מה קרה אז?
"פתאום שמענו רעש של רסיסים, כמו שאתה דורך על זכוכית - רק בעוצמה הרבה יותר גבוהה. עוד לא קלטנו מה קורה, המתנו – והיה בום חזק. חיכינו עוד 2-3 דקות בחדר הפנימי, ואז יצאתי החוצה. הרחתי ריח של אבק שריפה, הסתכלתי לכיוון שמאל, וראיתי חור גדול בחדר של הילדה, ראיתי אש. ישר הבאתי מטף כיבוי אש, ואז שמתי לב שהטיל עשה חור בתקרה, נכנס מלמעלה, עשה אש במיטה והדליק את כל הווילונות".

3 צפייה בגלריה
תיעוד הנזק מהפגיעה בחולוןן
תיעוד הנזק מהפגיעה בחולוןן
תיעוד הנזק מהפגיעה בחולוןן
(ןצילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דן)

הופמן התחיל לטפל באש, בזמן שכוחות החירום היו בדרכם לזירה, ואז שם לב כי הטיל המשיך מהחדר דרך הטלוויזיה, לדופן הקיר, יצא מהבית ועף לתוך הקרוואן שעמד בגינה, הישר לתוך חדר השירותים של דניאל בנו.

קראו גם:

"הכל היה שם אש, ניסיתי לכבות עם המטף, היה מאוד קשה, ועשן מאוד מאוד חזק. איכשהו אחד השכנים - נתן, עזר לי לפתוח את דלת הקרוואן, כי יש שם חשמל וגז, ורציתי לכבות את הכל. שמתי חולצה על הפנים, נכנסתי ופתחתי את החלונות לאוורור, והוא המשיך השתלט על האש שם", הוא מספר.
כוחות החירום בזירת הפגיעה >>>
תיעוד הפגיעה בחולון
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דן)

נשמע שעבדת בקור רוח.
"עברתי בראש לפני זה הרבה פעמים על מקרים כאלה, וכך אני תמיד גם מרגיע את הילדים. אפילו לכלבים קניתי ממתקים לחדר הפנימי כדי לשדר אווירה של רוגע. אני מאוד שמח שאף אחד לא נפגע, כל השכנים עוצרים ובאו לעזור, ואם אין נפגעים בנפש – אז הכל קטן עלינו".
כולם בריאים ושלמים?
"דניאל יצא בריא ושלם, הילדה יצאה קצת בוכה, ברוך השם אף אחד לא נפגע, ועוד שבועיים כבר לא נזכור את זה".
3 צפייה בגלריה
דניאל הופמן
דניאל הופמן
דניאל הופמן
(צילום: פיקוד העורף)

בנו דניאל שתיאר את האירוע המפחיד סיכם ואמר: "אם הייתי נשאר בקראוון זה היה נראה אחרת".
צפו בסיפור של דניאל והישמעו להנחיות פיקוד העורף >>>
דניאל הופמן, נשמע להנחיות וניצל
(צילום: פיקוד העורף)