מטח כבד של רקטות נורה היום (שלישי) אחר הצהריים (17:00) לעבר ערים רבות במרכז הארץ, ביניהן גם בחולון. שתי זירות נפילה אותרו בעיר.
2 צפייה בגלריה
שברי הרקטות בחולון
שברי הרקטות בחולון
שברי הרקטות בחולון
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות שימוש לפי סעיף 27/א לחוק זכויות היוצרים)
תושבים דיווחו על קולות פיצוץ חזקים, רסיסים שהגיעו עד למרפסות הבניינים הגבוהים ושתי זירות נפילה (של טילים או רסיסי ירוט).
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח 5 פצועים, כולם במצב קל בהם: 2 שנפגעו מרסיסים ו-3 שנחבלו בדרך למרחב המוגן. בגזרת חולון פצוע אחד קל - גבר כבן 45 עם חבלה בגפיים מרסיס. בגזרת באר יעקב - פצוע אחד קל, גבר כבן 40 שנפגע בראש מרסיס.
"האזעקה התחילה כשהייתי בחוץ עם הילדים בגינה", מספרת תושבת חולון. "התחלנו לרוץ ולחפש מחסה, למרבה המזל הספקנו להגיע מהר לאחד הבניינים ואיתנו הרבה אנשים שעצרו את המכוניות וברחו. ואז נשמע בום עצום. הבנו שזה נפל ממש לידינו. מזל שהצלחנו להכנס לחדר המדרגות".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
מזירת הנפילה בחולון
מזירת הנפילה בחולון
מזירת הנפילה בחולון
(צילום: דוברות המשטרה)

מעיריית חולון נמסר כי צוותים הגיעו לשטח, והתושבים מתבקשים שלא להתקרב לרסיסים או לדווח על מיקומי נפילות בווטסאפ.
ממשטרת ישראל נמסר כי היא מטפלת בזירת נפילה של פריטי רקטה באזור חולון. שוטרי וחבלני משטרה של מחוז ת"א פועלים כעת על מנת לבודד את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. לא היו נפגעים באירוע הזה ולא נגרם נזק.
עוד נמסר מהמשטרה: "אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".