לא בטלפון, באפליקציה או באתר האינטרנט, חברת החשמל מגיעה אלינו לחולון עם עמדת השירות הניידת "נקודת אור" כדי לתת שירות לתושבי העיר.
בניידת השירות, שהוזמנה לטובת תושבי חולון בשיתוף העירייה, יינתנו שירותים מגוונים הכוללים:
בדיקת זכאות להנחה בחשמל, החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים וסיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים. בנוסף, בעלי חוב יוכלו לקבל הסדרי תשלום ותנאי תשלום נוחים יותר .
מדובר בעמדת שירות ניידת, היכולה להגיע לכל מקום בארץ, בהתאם לצורך ולספק ללקוחות שירות אישי, פנים אל פנים, באותם מקומות בהם אין מרכזי שירות פעילים של חברת החשמל.
קראו גם:
מתי ניידת חברת החשמל מגיעה לחולון?
ביום שלישי ה-30.7.24 תגיע עמדת השירות הניידת של חברת החשמל , "נקודת אור", לעיריית חולון, לובי העירייה, ויצמן 58 , חולון, בין השעות 18:30-16:00.
המטרה: לתת שירות לתושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי, ומפגש עם נציג פנים אל פנים.
בשנה האחרונה פתחה חברת החשמל בפריסה ארצית 16 מרכזי שירות נוספים המצטרפים ל 12 מרכזי שירות קיימים, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, על מנת להקל על לקוחות המעדיפים שירות פרונטלי.
ראש עיריית חולון, שי קינן: "ברצוני לברך על שיתוף הפעולה המוצלח של עיריית חולון עם חברת חשמל, הנגשת השירות הפרונטלי ומיקומו בלובי בניין העירייה מסייעת לתושבי העיר ומצטרפת לתהליך שיפור השירות שאני מוביל, במסגרת זו תוצבנה בלובי הבניין עמדת השירות הניידת "נקודת אור" של חברת חשמל ועמדות שירות בתחומים נוספים".
מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר: עמדת השירות הניידת היא חלק ממדיניות השירות שאני מוביל ונועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים על מנת לספק להם את מלוא השירותים. במסגרת זאת נפתחו גם סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שרות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם".