מאות ליוו אמש (ראשון) את דינה דניב ז"ל שנרצחה בפיגוע בחולון כאשר יצאה עם בעלה, שמעון דניב, להליכת בוקר. שמעון דניב, שנפצע באורח בינוני קשה, הגיע על כיסא הגלגלים כדי ללוותה בדרכה האחרונה.
3 צפייה בגלריה
שמעון ודינה דניב ז"ל
שמעון ודינה דניב ז"ל
שמעון ודינה דניב ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

בבית העלמין הוא נפרד בכאב ואמר: "ניצלנו כל רגע בחיים, המורשת שלך - הזיכרונות הטובים שהשארת לנו". בני משפחה סיפרו שדינה ז"ל הצילה את חיי בן זוגה האהוב כאשר הגנה עליו בגופה וספגה את רוב דקירות הסכין מהמחבל.
בנה, עוז, הוסיף ספד לה: "האמא הכי טובה בעולם, שאוהבת לתרום ולהתנדב, תמיד שם כשצריך. גיבורה, הגנה על אבא בגופה".
המשפחה יושבת שבעה ברחוב גרינברג 21, קומה 2, דירה 8 בחולון.

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
מודעת האבל של אברהם סומיכי ז"ל
מודעת האבל של אברהם סומיכי ז"ל
מודעת האבל של אברהם סומיכי ז"ל
(צילום מסך)

הנרצח השני בפיגוע הוא אברהם סומיכי, בן 77 במותו. סומיכי ז"ל נרצח בזמן ששהה בתחנת האוטובוס ברחוב משה דיין. צוותי החירום וצוות הרופאים בבית החולים וולפסון נלחמו על חייו, אך מצבו היה אנוש, ושם נאלצו לקבוע את מותו.
הלווייתו התקיימה אמש בשעה 20:00 בבית העלמין בחולון. הוא הותיר אחריו אישה, שני ילדים ונכדים. יהי זכרו ברוך.

3 צפייה בגלריה
מזירת נטרול המחבל בחולון
מזירת נטרול המחבל בחולון
מזירת נטרול המחבל בחולון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פיגוע הדקירה הרצחני התרחש בבוקר יום ראשון בשלוש זירות בחולון: אחת בכניסה לחורשת היובל ברחוב משה דיין בחולון, השנייה בתחנת אוטובוס סמוך לתחנת הדלק, והשלישית בכניסה לחניון האוטובוסים ברחוב דן שומרון. המחבל, שוהה בלתי חוקי מהישוב סלפית, נוטרל ע"י שוטר ומותו נקבע מאוחר יותר.
החובשים והפראמדיקים של מד״א העניקו טיפול רפואי מציל חיים ופינו לבי״ח וולפסון שלושה נפגעים עם פצעי דקירות בהם: גבר כבן 70 במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה שהיה בתחנת אוטובוס, גבר בן 68 במצב קשה בהכרה וצעיר בן 26 במצב בינוני.
לאחר ביצוע פעולות החייאה, נאלצו פראמדיקים של מגן דוד אדום לקבוע את מותה של דינה דניב ז"ל בת 66 במותה. בבית החולים נקבע מותו של אברהם סומיכי ז"ל בן 77 במותו שנדקר בתחנת האוטובוס.
שני הפצועים הם בעלה של דינה ז"ל, שמעון דניב, ויעקב לברטוב (26) שנדקר ונפצע באורח בינוני בזמן טיול עם הכלב.