יעקב לברטוב, בן 26 מחולון, רק יצא לטיול בוקר עם הכלב בשכונת היובל בחולון (סמוך לקריית בן גוריון) ולפתע ראה "אדם עם פרצוף כועס שהתקרב אליי. פתאום הוא רץ לכיווני ודקר אותי בכתף".
1 צפייה בגלריה
יעקב לברטוב שנפצע בפיגוע הדקירה בחולון
יעקב לברטוב שנפצע בפיגוע הדקירה בחולון
יעקב לברטוב שנפצע בפיגוע הדקירה בחולון
(צילום: דוברות וולפסון )

פיגוע הדקירה בחולון התרחש היום (ראשון) בשעה 7:30 בבוקר. במשטרה ומד"א התקבל דיווח על אירוע דקירה באזור חורשת היובל בחולון. מיד הוזנקו כוחות משטרה גדולים למקום כאשר במקביל צוות שוטרים שהיו באזור האירוע, הבחינו במחבל דוקר אזרח על רחוב משה דיין בחולון. קצין המשטרה מתחנת חולון שזיהה את המחבל חתר למגע בנחישות וביצע לעברו מספר יריות מאקדחו האישי והביא לנטרולו של המחבל.
המחבל, תושב סלפית, נוטרל ומותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים שמיר אסף הרופא. במהלך הפיגוע נרצחו 2 בני אדם ושנים נוספים נפצעו קשה ובינוני.
אחד מהם הוא יעקב לברטוב (26) שמטופל בבית החולים וולפסון וסיפר על מה שהתרחש באותם רגעים:
יעקב לברטוב שנפצע בפיגוע הדקירה בחולון
(צילום: פרטי)

מתחקור ראשוני של המשטרה עלה כי המחבל בשנות ה-20 לחייו דקר מספר אזרחים לפני ניטרולו בזירות שונות בסמוך כאמור, עם נטרול המחבל כוחות משטרה ומד"א זיהו ארבעה אזרחים שנפצעו כתוצאה מדקירות המחבל. הוענק טיפול רפואי בשטח לנפגעים ובהמשך נמסר כי שניים מהנפגעים נרצחו ושני האחרים במצב בינוני וקשה.
במהלך האירוע עלה חשד למפגע נוסף שנמצא בזירה, כוחות משטרה ביחד עם היחידה האווירית של משטרת ישראל החלו בסריקות נרחבות ושללו את החשד למחבל נוסף.

קראו גם:

מהמשטרה נמסר כי, השוטרים ממשיכים בפעולות אבטחה מוגברות בגזרת מחוז ת"א, על מנת להקנות תחושת ביטחון לתושבי המחוז.
לזירה הגיעו השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ניצב אבשלום פלד מ"מ מפכ"ל, ניצב פרץ עמר ממ"ז ת"א. צפו בדברים שנאמרו בשטח ומה אמר הקצין שניטרל את המחבל:

מזירת הפיגוע בחולון, והשוטר שניטרל את המחבל
(צילום: דוברות המשטרה)