הותר לפרסום: אחת הנרצחות בפיגוע הבוקר (ראשון) בחולון היא רינה דניב, בת 66 במותה. בעלה, שמעון דניב (69) נפצע קשה. בפיגוע הדקירה נרצח אדם נוסף ברחוב משה דיין.
3 צפייה בגלריה
רינה דניב ז"ל
רינה דניב ז"ל
רינה דניב ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

רינה דניב, בת 66 מחולון, נרצחה בפיגוע הדקירה בעת שצעדה בפארק יחד עם בעלה שמעון, בן 69, שנפצע באורח קשה.
רינה דניב הייתה מוכרת היטב בחולון והתנדבה באינספור עמותות בחולון והסביבה, היא גם ניהלה את קבוצת "סבא וסבתא" בפייסבוק.
רונית ששון, אחותו של שמעון נמצאת כעת בבית החולים וולפסון, ומספרת: "שמעון ראה שהיא נופלת, הוא כל הזמן שאל איפה היא". על דניב ז"ל היא אומרת בכאב: "אישה שנותנת מעצמה. המון אנשים מכירים אותה בחולון, יהיו הרבה שיהיו בהלם".

קראו גם:

פיגוע הדקירה בחולון התרחש היום (ראשון) בשעה 7:30 בבוקר. במשטרה ומד"א התקבל דיווח על אירוע דקירה באזור חורשת היובל בחולון. מיד הוזנקו כוחות משטרה גדולים למקום כאשר במקביל צוות שוטרים שהיו באזור האירוע, הבחינו במחבל דוקר אזרח על רחוב משה דיין בחולון.
קצין המשטרה מתחנת חולון שזיהה את המחבל חתר למגע בנחישות וביצע לעברו מספר יריות מאקדחו האישי והביא לנטרולו של המחבל.

3 צפייה בגלריה
מזירת הפיגוע בחולון
מזירת הפיגוע בחולון
מזירת הפיגוע בחולון
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

המחבל, תושב סלפית, נוטרל ומותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים שמיר אסף הרופא. במהלך הפיגוע נרצחו כאמור שני בני אדם, ושניים נוספים נפצעו קשה ובינוני ומאושפזים בבית החולים וולפסון.
ראש עיריית חולון, שי קינן, הגיע לבקרם מלווה בד"ר ענת אנגל, מנכ״לית המרכז הרפואי וולפסון, והודה לצוותים הרפואיים על מסירותם.

3 צפייה בגלריה
קינן ואנגל בביקור אצל הפצועים
קינן ואנגל בביקור אצל הפצועים
קינן ואנגל בביקור אצל הפצועים
(צילום: דוברות וולפסון)

שי קינן: "הגעתי לבית החולים וולפסון כדי לפגוש את הפצועים ולחזק את הצוותים הרפואיים והמקצועיים שעושים עבודת קודש בטיפול ובהצלת חיים. חולון עברה הבוקר פיגוע טרור קשה שגבה את חייהם של שני אזרחים ובשעה זו פועלים צוותי העירייה כדי לסייע למשפחות הנפגעים ולהעניק להם כל שנדרש. תודה ענקית בשם כל תושבות ותושבי חולון לצוותי הרפואה, הרווחה והביטחון על מסירותם ומקצועיותם, במתן המענים לנפגעים ולבני המשפחות ובהשבת הביטחון".
פורסם לראשונה: 11:57, 04.08.24