חברות קבוצת הפייסבוק לאמהות בחולון סייעו לכלה תושבת העיר לארגן חתונה מהחלומות, לאחר שפנתה בקריאה נרגשת לעזרה. "כיף לראות אילו דברים מדהימים קורים כשאמהות חולוניות מתאחדות".
2 צפייה בגלריה
כלה
כלה
עשרות נשים התגייסו לעזור לכלה הצעירה
(צילום המחשה: shutterstock)
פוסט שעלה בקבוצת הפייסבוק "אמהות מחולון והסביבה", ובו סיפור על צעירה מקומית הזקוקה לעזרה לקראת חתונתה, גרם לעשרות נשים מהעיר להתגייס למשימה, ובתוך זמן קצר לפנק את הכלה האלמונית בכל מה שצריך כדי לצעוד לחופה עם ראש רגוע ולב שמח. על פי הפוסט, מדובר בבני זוג שלשניהם אין משפחה. "כל בחורה במצבי עכשיו אמורה להיות בעננים... את האמת??? שאני לא מפסיקה להיות עצובה ולבכות, בחיי... אני ובן זוגי עומדים להקים בית כשר בישראל ברוך ה'. שנינו יתומים, ככה שזה לגמרי לבד מול כל העולם. היינו אמורים לקבל תקציב, אבל... כרגע חוץ משמלת כלה, רב ותאריך, לא באמת קיים משהו. אנחנו לגמרי תקועים. אני בחרדות, עוד רגע מבטלת, למרות שגם ככה מראש תכננתי משהו הכי פשוט שיש, אבל אומרת לעצמי: איך אפשר לוותר באמת על איפור או שיער או סתם על ערב מקווה שכל אישה מחכה לו... באמת שוויתרתי המון בחיי. לא בא לי לוותר שוב על עוד חלום פשוט שלי", ביקשה הכלה, שלמעשה רק רצתה ליצור חיבור עם גמ"חים מקומיים. חברות הקבוצה, שהתרגשו מהפנייה, מיהרו להגיב ובתוך זמן קצר ארגנו לכלה הנרגשת נעליים, איפור, תסרוקת, טיפול קוסמטי, לק ג'ל, קישוטי בלונים, אביזרים לחינה, קישוט לרכב, זר כלה ואפילו ציוד עבור החתן.
2 צפייה בגלריה
"דברים מרגשים". יפעת ברכה
"דברים מרגשים". יפעת ברכה
"דברים מרגשים". יפעת ברכה
(צילום: לינה מיארה)
קראו גם:
"כיף לראות את הדברים המרגשים שקורים בקבוצה", אמרה מנהלת הקבוצה, יפעת ברכה. "הפוסט עלה באופן אנונימי, אבל כשראינו את ההיענות והרצון של הבנות לסייע הוא עודכן עם מספר כדי שכולן יוכלו לתת יד ולסייע".
גם חברי קבוצת הפייסבוק "לתת באהבה בכל הארץ", התגייסו לאירוע המרגש ובימים אלה מנהלת הקבוצה, שולי זוהר, מסייעת לבני הזוג בתיאום מול אולם אירועים שיארח את האירוע המרגש ללא תשלום.
כל העדכונים - חדשות חולון