תושב חולון כבן 38 חשוד בתקיפה של אדם כבן 65 לאחר שהשניים הגישו תלונות הדדיות זה נגד זה.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(צילום: דוברות משטרת ישראל)
תחילתו של הסיפור לפני כשבועיים, אז לטענת החשוד, פגש הקורבן את בתו בת ה-14 ליד הקליניקה שלו בחולון ושאל אותה האם יש לה חבר, הציע לה קשר רומנטי בתמורה לכסף ואף אמר לה מילים בוטות בשפה זרה.
הקטינה סיפרה על כך להוריה שמיהרו להגיש נגדו תלונה בתחנת המשטרה ולפנות עם הילדה לחקירת ילדים, אך להגנתו טען הקורבן כי הדבר כלל לא קרה וכי הילדה וחבריה באו לקליניקה שלו ובעטו בחלונות העסק, מקרה עליו גם הוא הגיש תלונה במשטרה.
במהלך הסוף שבוע האחרון ירדה הנערה לחצר בניין מגוריה עם אחיה הקטן, ואז היא הבחינה בקורבן, שכלל לא גר ברחוב, כאשר הוא ככל הנראה עומד בחניית ביתה.
קראו עוד >>>
לדברי אביה, היא מיהרה להזעיק אותו והוא יצא להתעמת עם האיש, חסם את רכבו ועל פי החשד הכה אותו. כתוצאה מכך הקורבן נפל למדרכה, איבד את הכרתו ופונה ולקבלת טיפול רפואי.
שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את התוקף ולקחו אותו לחקירה שם טען כי ביקש רק להגן על בתו, וזאת כיוון שחש כי התלונה שהגיש לא טופלה כראוי.
רעייתו הפצירה בפני השופט לשחרר את בעלה למעצר בית וסיפרה כי בשבועות האחרונים ביתה מקפידה ללכת דרך ארוכה על מנת להימנע מלעבור ליד העסק של האיש וכי הערב בו ראתה אותו מחוץ לביתה ערער אותה וגרם לה להיסטריה וחשש כי האיש עוקב אחריה.
השופט קיבל את גרסתם באופן חלקי ושחרר את החשוד למעצר בית בביתו.
לכל העדכונים - חדשות חולון