למה חולון: "נולדתי בקריית שמונה ולאחר שהשתחררתי מהצבא עברתי לגור באילת, שם ניהלתי את 'קלאב הוטל'. שם גם הכרתי את אשתי ליטל, ילידת חולון, ומשם עברנו יחד לגור בעיר הזאת".
1 צפייה בגלריה
דורון גבאי
דורון גבאי
דורון גבאי
(צילום פרטי)
קראו גם:
אז בבית הספר: "למדתי בהר וגיא בקיבוץ דפנה בצפון. אני זוכר חוויית למידה אחרת, נחלים שעוברים בבית הספר ואגמים שבהם היינו מעבירים את רוב ימי הלימוד. את התואר הראשון במינהל עסקים כבר עשיתי כתושב חולון".
תוכניות לסופ"ש: מאז שמוניתי למנהל ימית 2000 אני מבלה את הסופ"ש בעיקר במתחם. חשוב לי להיות נוכח וקשוב לאורחים ולצוות, בימים שאני במתחם המשפחה מצטרפת ואני מוכרח לציין שהם מאוד נהנים. כשאנחנו לא בימית אנחנו מאד אוהבים טיולים בטבע ופארקים. חודשי החורף הם הזמן שלי לבלות עם המשפחה".
המקום שלי: "אני מאד אוהב את מתחם פארק פרס. אני מגיע אליו עם הילדים עם הילדים שנהנים מהאטרקציות המגוונות כמו היכל הקרח, קיר טיפוס והאגם. גם לי ולאשתי כזוג יש מבחר של מסעדות בתי קפה, ואפילו פאב. האווירה בפארק מושלמת".
מה חדש: "שמתי לי למטרה לשפר את התדמית שנוצרה ל'ימית 2000' בעקבות מספר מקרים נקודתיים, אם זה בגודל ובמגוון הרב של המגלשות ומתקני האקסטרים. את עיקר המשאבים אני מפנה לחווית הלקוח, הגברת צוות האבטחה ושימת הדגש על הניקיון".
שיר לשבת: "יש מספר שירים שאני מתחבר אליהם, כחובב מוזיקה וכמי שמנגן בגיטרה בזמנו הפנוי, אבל בכל זאת אם חייב לבחור שיר אבחר בשיר של שלמה ארצי – תתארו לכם".
פגישה בהזמנה: "הייתי שמח לפגוש את עידן רייכל, בעיני הוא גאון מוזיקלי שמצליח לרגש ולגעת בכל יצירה שלו. הוא אמן עם יכולות ברמה אחת מעל כולם. הייתי שמח גם לפגוש את סימון פוספורד מוזיקאי ומפיק בריטי המתמחה במוזיקה אלקטרונית".