כנופיית נערים בני 15 ו-16 תכננו מזימה זדונית שכללה פיתוי של תושב חולון, צעיר בן 25, להגיע למקום מפגש עם נערה. כאשר הגיע לשם הם ביצעו את התוכנית שלהם, אבל נתפסו זמן קצר לאחר מכן ע"י שוטרי תחנת יפו. זה מה שקרה שם.
1 צפייה בגלריה
החבורה הגיעה במטרה זדונית
החבורה הגיעה במטרה זדונית
החבורה הגיעה במטרה זדונית
(צילום: דוברות המשטרה)
ב-10.2.24 הגיעו לרחוב נילי בת"א, ארבעה חשודים חמושים באלות ורעולי פנים. הם התנפלו על תושב חולון שישב ברכבו ושדדו ממנו סיגריות אלקטרוניות בשווי של כ-2,000 שקלים.
עפ"י כתב האישום שהוגש נגדם, החשודים ביקשו מנערה בת 15 לקבוע עם תושב חולון, בן 25, באמתלה שהיא רוצה לקנות ממנו מספר חבילות של סיגריות אלקטרוניות. הוא הגיע לרחוב נילי בת"א ברכבו, שם פגשה אותו הנערה. בתואנה שאין עליה סכום כסף מספיק, והיא תלך להביא את שאר הסכום, התרחקה מהמקום.

קראו גם:

בזמן שהוא המתין באוטו, הגיעו ארבעת החשודים (נערים בני 16, 16, 16, 15) רעולי פנים וחמושים באלות החלו לצעוק לו 'תפתח את הרכב', ניפצו את שמשות הרכב ושדדו ממנו את הקופסאות המכילות כמות גדולה של סיגריות אלקטרוניות ולאחר מכן נמלטו מהמקום.
צפו בתיעוד:

מיד עם קבלת האירוע, שוטרי תחנת יפו הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות באזור ועצרו חלק מהחשודים ובמהלך הלילה לאחר פעולות חקירה, הגיעו לשאר החשודים.
בסיומה של החקירה אתמול (ראשון) הגישה פרקליטות מחוז ת"א כתב אישום נגד החשודים ובקשה למעצרם עד תום הליכים.