להניע את האוטו ולצאת מהעיר בשביל ליהנות ממסעדה טובה או דרינק עם חברים? בקרוב כבר לא! חולון הופכת לעיר בילויים של ממש עם מסעדה חדשה ושני פאבים שעומדים להפתח ממש כאן אצלנו.
4 צפייה בגלריה
פטריקס בראשל"צ, בקרוב גם בחולון
פטריקס בראשל"צ, בקרוב גם בחולון
פטריקס בראשל"צ, בקרוב גם בחולון
(צילום: יח"צ)

הבשורה הראשונה לבליינים מגיעה מרשת "פטריקס", שתפתח סניף חדש במקום "סעידה בפארק" במתחם לה פארק חולון.
"פטריקס" היא רשת הברים האיריים הגדולה בישראל. הרשת הוקמה בשנת 2012 ביוזמתם של אנשי העסקים אייל אליהו ודוד גרא. הסניף הראשון של הרשת נפתח בלב רוטשילד שבתל אביב, וכיום הרשת מונה כתשעה סניפים.

קראו גם:

הבר של "פטריקס" מעוצב בסגנון אירי ובאווירה אירופאית, לבר עיצוב עשיר, מוקפד ועדכני בשילוב מוטיבים איריים אותנטיים מעץ, תמונות ועוד. התפריט העשיר של פטריקס מציע מגוון מנות של בשרים והמבורגרים עסיסיים ומשובחים, סלטים ומנות שף. בבר תמצאו מגוון של 26 סוגי בירות מהחבית ו-30 סוגים נוספים בבקבוקים ממיטב יצרני הבירה בעולם, אלכוהול משובח מהמותגים המובילים בעולם.
הבר מכיל בין 300-400 מקומות ישיבה, במקום מתקיימים מגוון של פעילויות פנאי: מופעי סטנד אפ, סשנים של תקליטנים, משחקי כדורגל על מסכי ענק, מופעי מוזיקה ועוד. מועד פתיחה מדויק יפורסם בזמן הקרוב.

4 צפייה בגלריה
קפה ללוש בחולון
קפה ללוש בחולון
קפה ללוש בחולון
(צילום: יח"צ)

בשורה שנייה מגיעה מרשת קפה "ללוש" שתפתח מסעדה איטלקית בגן הבנים בחולון.
בחודש אפריל הקרוב נפגוש מסעדה איטלקית בלב שכונת בן גוריון. המסעדה תהיה עם טאבון מסורתי, ומבטיחה להביא קינוחים מושחתים ואווירה מדליקה וקלילה. בנוסף מתוכננת לקום מרפסת ענקית שתשמש לאירועים וחגיגות. בין המנות שתפגשו: ניוקי שמנת טרטופו, פטוצ'יני סלמון פרימברה, פלין פטריות וכמהין, ספגטי ראגו בשר ועוד.

4 צפייה בגלריה
בר פרימו
בר פרימו
בר פרימו
(צילום: באדיבות המסעדה)

ומה עוד? בר חדש "ציפי פרימו" ייפתח בלב פארק פרס. הבר יפעל שבעה ימים בשבוע החל משעה 18:00. המקום מציעה מוזיקה טובה, לצד אוכל משובח - תפריט איטלקי של השף אופיר וידבסקי. המקום מתאים לאירוח של 30-150 אנשים בחלל אירועים מעוצב יפהפה ומרווח.

4 צפייה בגלריה
בר פרימו
בר פרימו
בר פרימו
(צילום: באדיבות המסעדה)

בין מנות הדגל: לחמעג'ון בקר, פיצה פפרוני, פיצה רטטוי וגבינות טובות, נאגטס קנטאקי סטייל, סמאש בורגר בקר ועוד. השם "ציפי פרימו" מגיע מתוך שיר של להקת "גזוז" שכתב דני סנדרסון, זוכרים את "ציפי פרימו מחולון לון לון", הפעם היא באמת מגיעה אלינו ויש למה לצפות.