פחות משבועיים לבחירות המקומיות בחולון יוצאת הודעה דרמטית מאחד המתמודדים לראשות העירייה: "מסיר את מועמדותי לתפקיד".
2 צפייה בגלריה
קלפי
קלפי
הבחירות מתקרבות
(צילום: יואב דודקביץ')

ב-27 לפברואר 2024 יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, ועד הבוקר (חמישי) היו בחולון שישה מועמדים לתפקיד ראש העירייה: מוטי ששון, ענת כנורי, שי קינן, ניסן זכריה, מורן ישראל, קרן גונן ויעקב מזרחי. האחרון מביניהם הודיע כעת על הסרת מועמדותו.

קראו גם:

בהודעה שהוציא יעקב מזרחי כתב:
"אנחנו מקיימים הפעם בחירות לרשויות המקומיות בצל הלחימה על קיומנו ועתידנו. זוהי תקופה קשה ומאתגרת למדינת ישראל. מדי יום מובאים לקבורה מיטב בנינו ובנותינו שמחרפים נפשם במערכה, אנו נקרעים מדאגה לחטופים ולגורלם ומתמודדים עם עשרות אלפי תושבים שפונו מבתיהם הן מהדרום והן מהצפון.
"ברגעים אלו, הגעתי למסקנה כי מנהיגות אמיצה מחוייבת למנוע סיבוב בחירות שני ומיותר בחולון , לכן אני מודיע היום על הסרת מועמדותי לראשות העיר חולון, תוך המשך התמודדותי למועצת העיר כדי לפעול עבורכם בקדנציה הקרובה.

2 צפייה בגלריה
"יש לנו עיר נהדרת" יעקב מזרחי
"יש לנו עיר נהדרת" יעקב מזרחי
יעקב מזרחי. הסיר את מועמדות לתפקיד ראש עיריית חולון
(צילום: לינה מיארה)

"אני מתחייב כי אעבוד בשיתוף פעולה עם ראש העיר שייבחר, לקידום תוכניות העבודה שאותם הצגתי לציבור במהלך הקדנציה האחרונה וקמפיין הבחירות. נמשיך להילחם על ביטחון התושבים, על בנייה לזוגות צעירים וחסרי דיור וכמובן על תכנית כחול לבן וחנייה אזורית אשר העברתי במועצת העיר וכמובן לשיפור החיים בעיר. מאחל לכולם הצלחה בבחירות ואנא שימרו על שיח תרבותי ונקי".
מזרחי, תושב חולון מזה 55 שנה ופעיל בפוליטיקה המקומית כ-30 שנה, מכהן כחבר מועצת העיר בסיעה עצמאית ושמה "י בראשות יעקב מזרחי", איתה יתמודד בבחירות הקרובות לתפקיד במועצת העירייה, אך כאמור לא לתפקיד ראש העיר.
יש לציין שבשל השלב המאוחר שבו החליט להסיר את מועמדות, לא ניתן יהיה להסיר את הפתק שלו מהקלפיות (על פי חוק), ולכן כל מי שיבחר בו בכוונה או בטעות לראשות העיר (בפתק הצהוב) משמע שזרק את קולו לפח, והפתק הזה ייפסל.