בחודש מאי האחרון החלו עבודות בנייה ותשתית לכבישים ולמדרכות ברחוב דגניה שבשכונת נאות שושנים בחולון. מבצע כזה, לדברי התושבים, לא אמור לקחת יותר מחודש-חודשיים, אבל המיזם נמצא בעבודות כבר חמישה חודשים, והסוף לא נראה באופק.
3 צפייה בגלריה
אין מדרכה ברחוב דגניה
אין מדרכה ברחוב דגניה
אין מדרכה ברחוב דגניה
(צילום: פרטי)
לפני חמישה חודשים, בתחילת חודש מאי, פרסמה העירייה בשלטי רחוב ומודעות שנתלו על שמשות המכוניות החונות, כי העבודות על המדרכה ברחוב דגניה 10-12 (שני בתים בלבד) ימשכו כ-40 יום, כלומר החל מ-21 במאי ועד 30 ביוני, 2023.

קראו גם:

מועד הסיום הגיע וחלף ושוב פורסמו הודעות, והפעם נכתב בהן שזמן הסיום הוארך בשלושים יום נוספים. ואז הגיע פרסום נוסף: בסוף חודש אוגוסט האחרון, הודיעה העירייה כי תסלול את השארית האחרונה של הרחוב: דגניה 2-4 ועד המפגש עם רחוב ההסתדרות (שני בתים), אך היא שוב צריכה לעבודות אלו תקופה שלו 30 יום, והיא תסיים הכל עד 30 בספטמבר, אך גם המועד הזה חלף לו מזמן.
בדיקת "מיינט חולון" מלמדת שהעבודות שמקשות מאוד על חיי התושבים הוארכו בלפחות שלושה חודשים נוספים.

3 צפייה בגלריה
עבודות התשתית ברחוב דגניה
עבודות התשתית ברחוב דגניה
ההודעה על עבודות התשתית ברחוב דגניה
(צילום: פרטי)

תושב השכונה המתגורר ברחוב דגניה מספר ל"מיינט חולון": "כבר חודשים ארוכים "מסדרים" את המדרכה ברחוב דגניה, וזה ממש סכנת נפשות להולכי הרגל. אין לנו איפה לעבור, ואנו נאלצים לחצות במקום לא מוסדר. גם הרכבים לא יכולים לנסוע כמו שצריך משני הצדדים - והכבישים תמיד פקוקים".

3 צפייה בגלריה
אין מדרכה ברחוב דגניה
אין מדרכה ברחוב דגניה
אין מדרכה ברחוב דגניה. "סכנת נפשות"
(צילום: פרטי)

התושב אף מוסיף ומזהיר: "מה שהכי מפחיד זה בימים שהילדים חוזרים מבית הספר. אין להם גישה מוסדרת למעבר חצייה והנהגים שפונים ימינה או שמאלה לא יכולים לראות אותם. זה רק עניין עד שתהיה פה תאונה".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בחברה הכלכלית לפיתוח חולון מעריכים שבעוד כשלושה חודשים יסתיימו העבודות - גם בגדה המערבית שבה עובדים כעת, וגם במזרחית. הסיבה לעיכובים במועד הגמר נעוצה בבעיות שונות שבהן נתקל הקבלן במהלך העבודות, שחלקן אינן תלויות בו".