בשבוע שעבר התרחש אירוע חריג בבית הספר היסודי גולדטק שבשכונת שדרת המגדלים בחולון. לטענת תלמידים מבית הספר, בזמן ההפסקה פנה אדם לא מוכר רכוב על אופניים לאחד מהם דרך גדר בית הספר, והציע לו ולחבריו סוכריות. הילד סירב, אך למרות זאת האיש התעלם מסירובו והניח סוכריה בכף ידו. הנהלת בית הספר שקיבלה דיווח על המקרה מיהרה לערוך בירור פנימי ומורות עברו בין הכיתות וביררו מי מהילדים ראה את האיש ומה בדיוק אירע.
1 צפייה בגלריה
"ימים מתוחים". בית ספר גולדטק
"ימים מתוחים". בית ספר גולדטק
"ימים מתוחים". בית ספר גולדטק
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
במקביל, יצרה הנהלת בית הספר קשר עם קב"ט מוסדות החינוך של עיריית חולון שהיה בסמוך למקום, ובנוסף, הוגשה תלונה במשטרה והוחלט לתגבר את השמירה סביב בית הספר בימים הקרובים. למרות זאת, ההורים לא רגועים: "אלו ימים מאוד מתוחים", סיפרה אם לתלמיד בבית הספר, "אסור לפנות לילדים, ובטח שלא בשטח בית הספר. מפחיד לחשוב מי יכול להגיע לילדים שלנו. לצערי שמעתי על המקרה רק דרך הורים וילדים שהעבירו ביניהם את הסיפור. זה לא נעים בכלל, הייתי מצפה שבימים כאלו כולם יהיו יותר ערניים, יתנהלו בשקיפות מלאה ויעדכנו את ההורים על כל אירוע חריג".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מתחקיר שערך קב"ט מוסדות חינוך בעיריית חולון, שהיה בסיור שגרתי באותה העת בבית הספר והמנהלת פנתה אליו, עולה, כי בזמן שאחת המחנכות שימשה כמורה תורנית בחלק המזרחי של חצר בית הספר בהפסקה הגדולה, פנה אליה תלמיד מכיתתה וסיפר לה כי בזמן ששיחק עם חבריו בסמוך לגדר ההיקפית בצד המערבי של החצר, פנה אליו אלמוני מבעד לגדר והציע לו סוכריה. הילד סרב והאלמוני שם לתלמיד את הסוכרייה ביד ונסע עם אופניו. המחנכת התקשרה מיד למוקד 100 והגישה תלונה. הקב"ט העירוני עדכן את השוטר שהגיע למקום שפתח אירוע במשטרה. יצוין, כי כל העת שהה מאבטח בית הספר בשער הכניסה והאירוע התרחש רחוק מהשער. מדובר באירוע בודד ולא ידוע על ילדים נוספים. בכל השבוע שחלף מאז המקרה תוגברו הסיורים, לא אותר כל אדם שהתקרב לגדר והמקרה לא חזר שוב".
כל העדכונים - חדשות חולון