גל הפשע ממשיך להשתולל בחולון: גבר כבן 50 נרצח הלילה בדקירה על רקע פלילי, מוקדם יותר אותר מטען חבלה ליד דלת בית.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המשטרה פתחה בחקירה
(צילום המחשה: יאיר שגיא)
הלילה (בין שלישי לרביעי) בשעה 22:59 התקבל דיווח במוקדי החירום של מד"א והמשטרה דיווח על גבר שנפצע בארוע אלימות ברחוב קדושי קהיר בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע, גבר כבן 50, טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה לבי"ח וולפסון, עם פציעות חודרות, במצב אנוש, תוך פעולות החייאה.
חובש רפואת חרום במד"א מתן יצחק ופאראמדיקית מד"א ארין תגר: "ראינו בפארק גבר בשנות החמישים שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

פאראמדיקית מד"א ארין תגר
(צילום: דוברות מד"א)

זמן קצר לאחר מכן נמסר מבית החולים כי נקבע מותו של הפצוע. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי.
ממידע ראשוני שהגיע לידי "מיינט חולון" עולה כי הנרצח מוכר למשטרה, אך לא מהשנים האחרונות. בעברו הרחוק היה מעורב בעבירות סמים. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.
זמן קצר לפני האירוע הזה הוזעקה המשטרה לרחוב קראוזה בעיר בעקבות דיווח על חפץ חשוד ליד דלת דירה. כוח משטרה עם חבלן הוזעק למקום, ואז התברר שמדובר במטען. חבלן המשטרה ניטרל את המטען ופינה מהמקום. חוקרי תחנת חולון פתחו בחקירת האירוע.

קראו גם:

מדובר באירוע נוסף ומפחיד בשרשרת אירועי פשיעה וחיסולים שהתרחשו לאחרונה בחולון, וזאת ככל הנראה על רקע סכסוכים פנימיים בין משפחות פשע מקומיות, וקושי של המשטרה להפגין שליטה בשטח.
בשבועיים האחרונים התפוצץ רכב עם מטען בשכונת נאות סיני בראשון לציון. ביום שישי האחרון צעיר בן 22 נרצח ברחוב קדושי קהיר בחולון, יום קודם לכן, בצאת יום העצמאות, נרצח ליאור גרינברג, חייל בארגון הפשע של מוסלי, בכניסה לבניין ברחוב נעמי שמר. שבוע לפני כן חוסל תושב חולון, ברוך ברוכוב, שהיה חייל בכנופיות חולון, בדירה ברחוב חנקין בראשל"צ.