אקדחים רעמו הלילה (בין רביעי לחמישי) ברחוב נעמי שמר השקט בשכונת ח' 300 (קרית אילון) בחולון. ליאור גרינברג (48) נרצח בפתח בניין מגורים כחלק ממערכה נוספת במלחמת החיסולים המערערת בשבועות האחרונים את השלווה בכל אזור חולון וראשל"צ.
2 צפייה בגלריה
החיסול בחולון
החיסול בחולון
החיסול בחולון. רעול הפנים ביצע וידוא הריגה
(צילום מסך: מצלמת אבטחה)
הנרצח, מוכר היטב למשטרה, נורה בראשו וחוסל במקום. בירור ראשוני מלמד כי הקורבן משתייך לארגון הפשיעה של מוסלי, ואף זוכה במה שמכונה "תיק הדגל".
על פי סרטון וידאו של מצלמת אבטחה שהופץ ברשתות החברתיות, נראה כי הקורבן עמד בחזית בניין המגורים מעט אחרי השעה חצות הלילה. כאשר לפתע הפתיעו אותו מאחור שני מחסלים רעולי פנים שחיסלו אותו מטווח אפס ולאחר מכן ביצעו וידוא הריגה.
צפו בתיעוד החיסול ממצלמת האבטחה >>>
החיסול ברחוב נעמי שמר
(צילום: מצלמת אבטחה שימוש לפי סעיף 27/א לחוק זכויות היוצרים)

גרינברג היה מוכר היטב למשטרה ואף ריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות רכוש ואלימות. בעבר הוגש נגדו כתב אישום על חלקו ברצח בר כהן בבת ים ב-2012. אותו כתב אישום, שהיה חלק מתיק הדגל של המשטרה נגד ארגון הפשע שבו היה חבר, קרס בבית המשפט וב-2016 גרינברג זוכה, לאחר שהתברר שהופלל במעשה ע"י עד מדינה.

2 צפייה בגלריה
החיסול בחולון
החיסול בחולון
החיסול בחולון
(צילום: פרטי)

קראו גם:

בתקופה האחרונה, כפי שחשים תושבי האזור היטב, חלה התחממות משמעותית בגזרה הפלילית בראשון לציון וחולון. בתחילת השבוע נרצח ביריות ברוך בורכוב בן ה-22 מחולון בדירה בראשון לציון, אחרי שלפי החשד, המחסלים פרצו את דלת הדירה בקומה הרביעית בבניין, וירו בו בזמן שהיה בסלון. שבוע קודם לכן בוצע ניסיון חיסול נוסף של צעיר אחר, גם הוא תושב חולון, באמצעות פיצוץ רכבו בשכונת נווה דקלים בראשון לציון.