לאחר חשיפת "ידיעות חולון - בת ים" על ילד בן 13 שהותקף מינית בפנימייה וטרם נחקר, טוענת אמו כי התוקף ממשיך לפקוד את הפנימייה. "חברים שלו מתקשרים אלינו ומספרים שעדיין רואים אותו מסתובב שם. למה הם מחכים? לאסון הבא?", תוהה האם.
1 צפייה בגלריה
"מחכים לאסון הבא?". האם שירה
"מחכים לאסון הבא?". האם שירה
"מחכים לאסון הבא?". האם שירה
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
לפני כחודש הותקף בנה בן ה־13 של שירה, אם יחידנית מחולון, בזמן ששהה בפנימייה במרכז הארץ.
על פי החשד, הנער הותקף על ידי חייל שנכנס לפנימייה. כשהצליח להרחיקו משאר התלמידים החייל כפה עצמו על הנער.
בראיון ל"ידיעות חולון - בת ים" בשבוע שעבר סיפרה שירה בגילוי לב על רגעי החרדה והחשש וכיצד עד עכשיו לא הצליחו בני המשפחה להתגבר על הטראומה, דבר שהיא תולה בחקירת המשטרה שלטענתה לא מתקדמת.
היא אומרת כי מאז פרסום הכתבה פנו אליה מהמשטרה אך טרם נקבע מועד לחקירה.
"הם בעיקר רצו להצדיק את עצמם, הסבירו למה לא נערכה עדיין חקירה וטענו כי על הילד להיחקר במרכז לנפגעי תקיפה מינית, שאליו הגענו מלכתחילה. הבעיה שעבור הילד המקום הזה מסמל את הטראומה. הגענו אליומיד אחרי התקיפה והוא הרגיש שלא מקשיבים לו, שלאף אחד לא באמת אכפת מה עבר עליו. הסברתי שהוא לא מוכן לחזור לשם והבטיחו לי שיקבעו לו חקירה במקום אחר ושוב נעלמו לכמה ימים".
שירה מאמינה כי העיכוב בחקירה פוגע לא רק בבנה, אלא גם בחבריו שנותרו בפנימייה. "הם התקשרו אליו וסיפרו לו שהחייל הזה עדיין מסתובב שם וראו אותו מחוץ לפנימייה. אם היה לי את שמו הייתי מעבירה אותו, אבל יש לי רק תיאור וילדים שיודעים לספר מה הוא עשה והיכן ניתן לאתר אותו. אני לא מבינה למה מחכים. הרגשתי שהכתבה טלטלה אותם, אבל בפועל הבן שלי עדיין לא נחקר ועדיין לא עבר בדיקה רפואית, למרות שבכנות אני כבר לא יודעת אם יש בכלל טעם".
במשטרה טוענים כי הילד אכן נחקר ביום הגשת התלונה, וכי כך מתנהלת חקירת ילדים. עוד נמסר כי הוגשה בקשה לחקירה של הנער בבית לין והדבר בטיפול ישירות מול אימו.