סמ"ר שי ארווס ז"ל שימש כחובש קרבי בגדוד צבר של חטיבת גבעתי. הוא נפל השבוע יחד עם רבים מחבריו במאבק למען המולדת וכגיבור ישראל.
2 צפייה בגלריה
שי ארווס ז"ל
שי ארווס ז"ל
שי ארווס ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)
שי, בנם של זהבה ורפאל ארווס, היה בן 20 במותו. הוא בוגר בית הספר תבור ואורט חולון. מלבד הוריו, הוא הותיר אחריו ארבעה אחים.
שלומי גנון, מנהל בית הספר אורט חולון, נשא דברים לזכרו ואמר: "שי ארווס, היה למנהיג בבית ספרנו, בוגר מגמת ביו-רפואה והיה מהבולטים בנתינה, ערבות הדדית ותרומה לזולת. שי לקח חלק בתכנית "מחוברים" וליווה בקשר אישי ניצולת שואה תקופה ארוכה, לצד יוזמות התנדבותיות רבות שיזם. שי אף היה פעיל בתנועת הנוער "אחריי" והיה ממובילי הקן בעיר. שי נהרג אתמול בעת מילוי תפקידו כלוחם גבעתי בגדוד צבר. אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחה, ומבקשים לחבק אותה בשעתה הקשה".

2 צפייה בגלריה
שי ארווס ז"ל
שי ארווס ז"ל
שי ארווס ז"ל. אהב את הצבא ונפל כגיבור
(צילום: דובר צה"ל, באדיבות המשפחה)

אמו, זהבה, סיפרה עליו בכאב: "הוא הילד הקטן שלנו, ילד לתפארת מדינת ישראל. הוא היה הולך לניצולות שואה לעזור להן גם בחופשות מהצבא - וזכה גם בהצטיינות בצבא על פועלו שם. לפני חודש וחצי חיתנו את אחיו והוא רקד ושמח, עזר בהכול, הוא היה ילד, נכד, דוד ואחיין טוב ואהוב".
אמו סיפרה שאהבתו הגדולה בחיים, מלבד הצבא, הייתה האפייה: "הוא היה עושה עוגות ראווה. עוגות עם קומות. כל האחיינים שלו ביקשו ממנו שיכין להם כאלו לימי ההולדת שלהם. אני מאמינה שאם הוא לא היה נהרג, הוא היה פותח מאפייה או מתגייס לשב"כ, זה גם משהו שעניין אותו".

קראו גם:

הלוויתו תתקיים היום (חמישי 2.11.2023) בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בחולון. יהי זכרו ברוך