למה חולון: "עליתי לארץ בשנת 1993 ועד לפני 20 שנה התגוררתי בקריית גת. מאחר שהתגרשתי ורציתי להתגורר עם שני ילדיי בסמוך להוריי ולשאר המשפחה, עברנו לחולון, לשכונת אגרובנק. הצעד הזה עזר לי להגשים חלום ולפתוח עסק בתחום הטיפוח, ולהיות עצמאית כלכלית".
1 צפייה בגלריה
טניה דוידוב
טניה דוידוב
טניה דוידוב
( צילום פרטי)
אז בבית הספר: "לא למדתי בארץ, עליתי בגיל 20 מאוזבקיסטן, כשאני כבר נשואה עם השכלה בתחום הגיל הרך. בשנת 2014 סיימתי לימודי קוסמטיקה פרא־רפואית כשהתמחיתי בפיגמנטציה ואקנה".
פגישה בהזמנה: "הדמות המשמעותית בחיי היא אמא שלי, שחלמה שאהיה רופאה כירורגית, אבל אני רציתי לעסוק בטיפוח כדי לגרום לאנשים להרגיש טוב עם עצמם, לתת להם ביטחון ולשמח אותם. הייתי שמחה להיפגש איתה, וגם עם השחקנית ניצה שאול, שכל הזמן אומרים שיש דמיון בינינו".
תוכניות לסופ"ש: "מדובר בזמן שאני מקדישה למשפחה, לילדים ולנכדים. אנחנו אוהבים טיולים בטבע ואת הים. אני אוהבת לבשל ולאפות ואת ריח הבישולים שעוטף את הבית ביום שישי".
שיר לשבת: "אני מאד אוהבת שירים ברוסית שמזכירים לי את הילדות, כמו של יורי שטונוב. ובכלל, אני אוהבת את המוזיקה של שנות ה־80".
המקום שלי: "כשיש לי כמה דקות פנויות במהלך השבוע אני אוהבת לשבת בבית הקפה שסמוך לקליניקה שלי, 'מרלי', בדרך כלל על כוס מיץ גזר וכריך. בצהריים אני אוכלת בבית ולפעמים עושה 'טייק אווי' לעובדות שלי ולי מהמסעדות בחולון".
תיבת ההצעות: "הדבר הכי קשה לבעלי עסקים במרכז חולון ובכלל לדיירים זו החניה, וזה דבר שהפך לבלתי אפשרי. זאת בעיה שפוגעת כלכלית בעסקים. לקוחות שמגיעים בשעות הבוקר מוצאים חניה, אבל בשעות אחר הצהריים הגישה נוחה רק ללקוחות שמתגוררים בשכונה ויכולים לבוא ברגל".

קראו גם:

מה חדש: "לאחרונה רכשתי מכשיר לייזר הכי מתקדם שקיים בשוק, מכשיר אמריקאי שאינו כואב, ומאפשר לעשות טיפולי לייזר גם בקיץ אחרי שיזוף, ומתאים לכל סוגי העור. אני מציעה גם טיפול פיגמנטציה חדשני, הסרת קעקועים ומכשיר פילינג".