כבר שבועות ארוכים שהאווירה סביב מחאת יוקר המחיה מתחממת ובסוף השבוע הקימה חלי טולדו אוהל המחאה הראשון בחולון, בפארק "הילד הזה הוא אני" ברחוב אלופי צה"ל, פינת רחוב המלאכה. במשך כל השבת היא ישבה שם, קיבלה תמיכה מעוברי אורח וקיוותה כי תושבי חולון יצטרפו לסנונית הראשונה של המחאה בעיר הילדים.
1 צפייה בגלריה
חלי טולדנו באוהל המחאה הראשון בחולון
חלי טולדנו באוהל המחאה הראשון בחולון
חלי טולדנו באוהל המחאה הראשון בחולון
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
הערב (שני) היא פותחת את האוהל בפעם האחרונה ומבהירה כי אם לא יצטרפו עוד תושבים, המחאה החולונית תעבור לרוטשילד. "זאת מחאה של אנשים עובדים. אני לא יכולה להיות כאן בבקרים ובטח לא להישאר לבדי, אנשים חייבים להצטרף".
איך התגובות?
"מדהימות. תמיד קיוויתי שמחולון תצא המחאה כי יש כאן המון פעילים ואפשר לראות המון חולונים ברשתות החברתיות שקוראים להילחם במחירי הדיור. אבל בפועל אני כאן לבד. אנשים עוברים, מפרגנים וממשיכים. אפילו לקפוץ רגע לשירותים אני לא יכולה כי על פי חוק אסור לי להשאיר כאן את האוהל לבד. אני עושה הכל בעצמי: מכינה שלטים, פותחת ומפרקת את האוהל ומביאה ציוד, אבל אני צריכה עוד אנשים.
"דיברתי עם דפני ליף, יוזמת מחאת האוהלים לפני עשור, ואחרי התייעצות החלטתי לתת לזה עוד הזדמנות אחת. אם הערב אנשים לא יצטרפו, אעבור לרוטשילד ואחזק שם את המחאה. לכן הערב, אולי בפעם האחרונה, אגיע שוב לגבעה החולונית הירוקה, אני, האוהל, הזעקה והתקווה. אני קוראת לאנשים להצטרף אלי ומאמינה שמחולון באמת תבוא הישועה".
הכתבה המלאה בעיתון סוף השבוע של ידיעות חולון-בת ים
כל העדכונים - חדשות חולון