שוב ניסיון חיסול של עבריין בחולון? במהלך הלילה האחרון (בין שבת לראשון) הוזעקה המשטרה לבדוק רכב שחנה ברחוב צבי תדמור בחולון. רכב המאזדה עורר את חשד התושבים בין היתר לאחר שהבחינו כי יש בו ציוד חריג. החשש שלהם לא היה לשווא והתברר שככל הנראה מדובר ברכב שנועד להתפוצץ.
1 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בחולון
מזירת האירוע בחולון
מזירת האירוע בחולון
(צילום: נדב אבס, ynet)
העלייה החדה במאבקי ארגוני הפשע באזור, שהובילה בין השאר גם לפיצוץ רכב ברחוב ירמיהו בחולון בו נהרג תושב עיר, אושר חיון, שוב הרימה ראש מכוער בחולון במהלך סוף השבוע.
קראו גם:
באמצע הלילה הבחינו תושבים ברכב מעורר חשד והזעיקו את המשטרה. תוך זמן קצר הגיעו למקום שוטרים וחבלנים שבדקו את הרכב, סגרו את הרחוב לתנועה ובחנו את השטח. לא מדובר היה בחשש שווא. הרכב שדווח כרכב גנוב היה ממולכד עם בלוני גז ומטען חבלה ויועד למטרת חיסול של עבריין בכיר המתגורר בעיר.
יש לציין כי רחוב צבי תדמור סמוך לתחנת המשטרה האזורית ברחוב יעקב פיכמן, הרכב נגרר מהמקום והמשטרה פתחה בחקירה.
דיירי הרחוב, נדהמו מהתעוזה: "אנשים איבדו את הבושה. אם מתחת לאף של המשטרה מציבים רכב ממולכד ואנשים מתפוצצים באמצע היום אז מה עוד נשאר? זה רחוב של ילדים קטנים שרצים לפארק ואנשים שעושים הליכות, איך הם לא מפחדים לפוצץ משפחה שלמה? זה פשוט מפחיד. יש תחושה שעולם הפשע כל הזמן נכנס לחיים שלנו, אתה חושב שאם אתה גר ליד תחנת משטרה אתה בטוח אבל זה טעות, היום העבריינים נמצאים בכל מקום".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה פתחה אמש בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר רכב חשוד בחניה בחולון הרשום במאגר כרכב גנוב, כאשר חבלני המשטרה סרקו וטיפלו בחפץ חשוד שנמצא בו. הרכב נגרר מהמקום להמשך מיצוי ראיות ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי, במסגרת חקירה שפתחה המשטרה לבחינת הרקע והנסיבות".
לעדכונים - חדשות חולון