שוחרר מהכלא ומצא את מותו: הגבר שנהרג אתמול (יום א') בפיצוץ הרכב ברחוב ירמיהו בחולון הוא תושב העיר אושר חיון, בן 30, שלו עבר פלילי עשיר. הוא נעצר מספר פעמים בעבר בחשד למעורבות באירועים פלילים כמו עבירות רכוש, איומים ודקירות ואף ריצה עונש מאסר עד לפני מספר חודשים. לפני כחודש נולד לו בן.
2 צפייה בגלריה
אושר חיון
אושר חיון
אושר חיון
(צילום: מדף הפייסבוק)
קראו גם:
המשטרה פתחה בחקירה וביצעה אתמול סריקות ממושכות בזירה, בין היתר חבלני המשטרה אספו ממצאים מחצרות בניינים סמוכים ומגינות של שכנים. בשלב זה, ההנחה היא כי חיון נרצח על רקע מלחמות משפחות הפשע שהסלימו לאחרונה לקראת שחרורם של מספר עבריינים בכירים מהכלא בקיץ הקרוב, בהם שלום דומרני.
2 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ ברחוב ירמיהו בחולון
זירת הפיצוץ ברחוב ירמיהו בחולון
זירת הפיצוץ ברחוב ירמיהו בחולון
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
עבור תושבי הרחוב, הסכסוכים המתמשכים בין גופים עבריינים אינם רלוונטיים והם מצידם דורשים ששקט והשלווה יחזרו. "זה שוק שדבר כזה מגיע לאזור שלנו", אומרת שכנה ברחוב ירמיהו, "הרכב הזה התפוצץ ליד גני ילדים, אם זה היה קורה שעה מוקדם זה היה נגמר באסון, בין ארבע לחמש הרחוב מפוצץ בילדים והורים עם תינוקות, מישהו מסוגל לדמיין איך זה היה נגמר?
"כל הרחוב נראה כמו אחרי רעידת אדמה. אנחנו כל הזמן שומעים על סכסוכי עבריינים ומשפחות פשע אבל כאן זה לא הארלם, זה סתם רחוב שקט ורגוע אני גם לא יודעת בכלל אם גרים כאן עבריינים. אסור שדברים כאלו יגלשו לחיים שלנו, שיסגרו את הבלגנים שלהם ביניהם ויתרחקו מהילדים שלנו".
כל העדכונים - חדשות חולון